Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Guns N' Roses - BANDTRÅD

NYTT TEMA
Jack_Daniels
Jack_DanielsInnlegg: 27513
12.04.08 16:25
Siden det er mye i emning rundt dette bandet nå, tenkte jeg at det passer med en bandtråd for GN'R.

Litt info:

Nåværende bandmedlemmer:

Axl Rose (Vokal og Sjef med stor "S")
Dizzy Reed (Keyboard)
Robin Finck (Lead guitar)
Tommy Stinson (Bass)
Chris Pitman (Keyboards, synth)
Ron "Bumblefoot" Thal (Lead guitar)
Frank Ferrer/Bryan Mantia (Tromme)
Richard Fortus (Rytmegitar)

Guns N' Roses har forøvrig fått inn et skikkelig management nå.
Irving Azoff og Andy Gould, tidligere managere for blandt annet Velvet Revolver. Mange ting som tyder på at det foregår store ting i kulissene nå.

VG melder også i dag at det er planlagt et reality-show rundt Guns N' Roses. Hvor vidt dette er sant vet jeg ikke. De har hentet infoen fra "Perez Hiltons populære nettsted".

Kommer tilbake med mer om noen min..

- Sid
turboneger11
turboneger11Innlegg: 35068
12.04.08 16:27
Robert Finck er tilbake igjen i Nine Inch Nails
Jack_Daniels
12.04.08 16:27
www.therockradio.com kan melde at Geffen Records har bekreftet at Chinese Democracy endelig er ferdig. De krangler visstnok om penger og rettigheter med mr Rose.

- Sid
Jack_Daniels
12.04.08 16:28
Fra newgnr.com:

According to the official Nine Inch Nails website, Robin Finck is joining Nine Inch Nails for a world tour starting in July in North America. It's currently unknown whether he is still in Guns N' Roses. Del James has been cited on forums saying "Only Robin knows what the hell he is doing."

Trent Reznor continues... "Finck has served in numerous touring configurations of NIN, from tours supporting The Downward Spiral (1994-1997) to The Fragile (2000-2001). More recently, he played in Guns N Roses. Fownes has been performing with UNKLE, and has been a member of With Scissors and The Eighties Matchbox B-Line Disaster.

The upcoming tour will feature the live debut of material from the recently released Ghosts I-IV alongside songs spanning the entire NIN catalogue."

- Sid
Goldberger
GoldbergerInnlegg: 1432
12.04.08 20:53
Jeg ber til gud hver kveld om at Chinese Democracy skal komme ut.

Men hører han på meg, neida..........
Jack_Daniels
13.04.08 02:28
Coma. For en sang! Merkelig at denne sangen ikke er lagt merke til så spesielt mye.

- Sid
ivoslash
ivoslashInnlegg: 315
13.04.08 13:27
Coma Er en av De Beste sangene Fra Guns N' Roses ja! Liker Live Versjonen fra Chicago!
Gnrlover
GnrloverInnlegg: 410
13.04.08 16:08
Enig Coma er en bra sang, men mann må høre den ett par ganger før mann forstår hvor bra den er !

Men Fler en meg som liker Dead horse ?
ivoslash
13.04.08 16:51
Men Fler en meg som liker Dead horse ?

Ja det kan du banne på!! Den Sangen er på min topp 3 liste av GN'R Sanger. Bandet har ingen dårlige sanger spør du meg, Men Dead Horse tar kaka!! Axl spiller jo gitar på introen å det er jo helt fantastisk;) Å SOloen er heller ikke dårlig;)
Jack_Daniels
13.04.08 19:56
Dead Horse er en genial låt. Axl spiller gitar og hele pakka.

Mine topp 10 GNR låter:

Estranged
Coma
Welcome to the jungle
Civil War
Dead Horse
November Rain
Don't Cry (alternate lyrics)
It's so easy
Yesterdays
The Garden

Huff, dette ble vanskelig! Har utelukket altfor mange.. Bortimot umulig for meg å komme opp med en slik liste med GNR sanger.

- Sid
Gnrlover
GnrloverInnlegg: 410
14.04.08 00:01
fett fett, en veldig undervurdert sang spørr du meg.

If you fuck with me, I'll fuck your mother,
Your sister, too.

W. Axl Rose
eirik1910
eirik1910Innlegg: 1509
14.04.08 08:48
du glemte sweet child. ellers mener jeg november rain er verdens desidert beste sang, gitarsoloen er så orgasmisk!!
Lilleille
LilleilleInnlegg: 4366
14.04.08 10:24
Ingenting sparker i gang en fæl uke som Ain't It Fun med GN'R.

DET er favorittlåta mi med GN'R selv, om det er en cover. Deretter følger alle låtene på Appetite-albumet, Sex, Drugs & Rock'n'Roll og Patience.
ivoslash
14.04.08 13:17
Noen som har hørt HeartBreak Hotel med GN'R a??
Jack_Daniels
14.04.08 17:49
eirik1910 skrev:
du glemte sweet child.

Snakket om mine egne personlige favoritter. Desverre er ikke Sweet Child O'Mine det lengre, pga en kompis går rundt å spiller av den nevnte sangen 24/7.

- Sid
Jack_Daniels
14.04.08 17:49
Lilleille skrev:
Ingenting sparker i gang en fæl uke som Ain't It Fun med GN'R.

Ain't it Fun er så definitivt en fantastisk låt! Flott gjennomført!

- Sid
Jack_Daniels
14.04.08 17:51
ivoslash skrev:
Noen som har hørt HeartBreak Hotel med GN'R a??

Erindrer at jeg fikk den på mp3 av en god kompis. Hmm, må nesten lete den frem på den stasjonære..

- Sid
ivoslash
14.04.08 19:49
Erindrer at jeg fikk den på mp3 av en god kompis. Hmm, må nesten lete den frem på den stasjonære..

Ja det er litt av en låt! Noen som vet om de noen gang spilte Don't Damn Me Live??

Også den er en fantastisk låt!
Jack_Daniels
14.04.08 20:01
De spilte faktisk aldri Don't Damn Me live. Og det er skammelig, mener nå jeg. Undervurdert låt!

- Sid
Ian_rush
Ian_rushInnlegg: 871
14.04.08 20:24
Hva er egentlig forskjellen på cover og vanlige sanger?

Liverpool FC
Steve Finnan
Jack_Daniels
14.04.08 20:27
Cover er en låt som f. eks Guns N' Roses "låner". Sympathy for the devil f. eks.. Orginal Stones sang, men Guns spiller også den. Coverlåt.

- Sid
Ramos04
Ramos04Innlegg: 7557
14.04.08 21:14
Mine topp 10 Guns N Roses låter:

Paradise City
Its So Easy (Live)(studio versonen liker jeg ikke)
Live And Let Die
Coma
Welcome To The Jungle
Estranged
Rocket Queen
Out Ta Get Me(sinnsyk fet sang)
You Could Be Mine
Mr. Brownstone

Ikke lett å ta ut topp 10 fra GNR.
Valgte å ikke ta cover.
Med Cover så hadde Aint It Fun og Down On The Farm vert på lista.
Jack_Daniels
14.04.08 21:19
It's so easy live ja! Studioversjonen har jeg faktisk vendt meg sånn passelig bra til.
Live and let die er strengt talt en coverlåt?

- Sid
Ramos04
14.04.08 21:24
Faen, tenkte ikke over det.
Isåfall kommer Civil War inn for Live And Let Die
Jack_Daniels
14.04.08 21:32
Oppfordrer resten av folket til å komme med sin topp 10 liste! :-)

- Sid
ivoslash
14.04.08 21:33
dont damn me er skikkelig undervurdert. også her en av Slash's bedre soloer!!
Ramos04
Goldberger
GoldbergerInnlegg: 1432
14.04.08 22:16
Ok her her topp 10 lista mi:

1: Nightrain ( Denne sangen har alt, tøff attitude, fantastisk refreng og en av Slash sine beste soloer)

2: Sweet Child o' Mine ( tidenes beste åpningsriff, veldig bra tekst av Axl, og her overgår Slash seg selv på soloen. Folk blir alltid i godt humør av Sweet Child.)

3: Paradise City ( Feelgood sang nr 1, med kult riff og spesiellt avslutningen med punk tendenser og Slash sin gudommelige solo er fantastisk)

4: Estranged ( Etter min mening bedre enn November Rain, fantastisk stemning og følelse både i musikken og teksten)

5: One In A Million ( teksten er omdiskutert, men etter min mening er dette en veldig bra og undervurdert sang)

6: Rocket Queen ( En sang som har to like bra deler, den første er rå attitude, mens den andre delen er mer hjertefølt)

7: Civil War ( Steven Adlers svanesang, teksten er veldig, noe spesiellt som en får gåsehud av, også veldig bra Slash solo)

8: You Could Be Mine ( Rå intro, spesielt trommene til Sorum, resten av sangen klassisk GNR, veldig bra.)

9: There Was A Time ( Vet at dette er bare en demo, men det går ikke an og ignorere denne sangen for det om. Soloen til Buckethead er det noe av det mest fantastiske jeg har hørt, får gåsehud hver eneste gang. Fantastisk.)

10: My Michelle ( Gåsehud intro, og veldig bra punk sang av GNR)

Vet at jeg har utelatt kjente sanger som Jungle og November Rain men er rett og slett lei av det. Men Guns N' Roses har faktisk så mange bra sanger at en umulig kan få med alle i topp 10.

hoyerhan
hoyerhanInnlegg: 1133
14.04.08 22:19
Min liste ser ganske anderledes ut enn de andres:

1 Welcome to the Jungle
2 Coma
3 Paradise City
4 Locomotive
5 Rocket Queen
6 Sweet Child o' Mine
7 Dont Damn Me
8 Garden of Eden
9 Estranged
10 Dead Horse

Jack_Daniels
14.04.08 22:20
Ramos04

Rock in rio 3 var helt sinnsykt forfærdelig. Skjemmes faen meg.

- Sid
Klikk for å gå tilbake til toppen

Andre tjenester