Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sjenniale Mark Ronson

NYTT TEMA
Skraevadottir

Skraevadottir
22.01.14 00:07

En av de beste og mest innflytelsesrike produsentene og artistene i det nye årtusenet er Mark Ronson. I alle fall syns jeg det. Derfor er det på sin plass -- syns jeg, igjen -- å gi han æren av å få en egen diskusjonstråd her på VGD.

Jeg skal etter hvert komme med omtaler av de tre albumene han har gitt ut så langt, samt slenge ut noen lenker til noen av hans beste arbeider som produsent.

Følg med, følg med!

2Tough2Die2

2Tough2Die2
22.01.14 00:08
Skraevadottir: I alle fall syns jeg det.

Det er bra. Jeg personlig hater ham :)

Skraevadottir

Skraevadottir
22.01.14 00:10
2Tough2Die2: Det er bra. Jeg personlig hater ham :)

Ja, det stemmer! Men det stemmer vel også at du måtte innrømme at noen av låtene jeg har delt her tidligere var gode. Eller? Hvis ikke: følg med i morgen, som Lasse Kolstad sa i The Julekalender.

Skraevadottir

Skraevadottir
25.01.14 20:49

Ronson har som nevnt gjort ganske mye spennende sammen med andre artister; ikke minst har det resultert i noen glimrende videoer; her er noen av høydepunktene:

"Oh My God", med Lily Allen

"Stop Me", med Daniel Merriweather

"Bang Bang Bang", med Q-Tip og MNDR

"Anwyhere In The World", med Katy B

"Valerie", med Amy Winehouse

The_Loner

The_Loner
25.01.14 21:14

Trodde et øyeblikk tråden skulle handle om Mick Michael Picasso Ronson. Så feil kan man ta.

Skraevadottir

Skraevadottir
26.01.14 08:26
The_Loner: Trodde et øyeblikk tråden skulle handle om Mick Michael Picasso Ronson. Så feil kan man ta.

Noe lignende sa du forrige gang jeg skrev om MARK Ronson :-)

The_Loner

The_Loner
26.01.14 09:10
Skraevadottir: Noe lignende sa du forrige gang jeg skrev om MARK Ronson

Uffda. Alderen tynger.

Skraevadottir

Skraevadottir