Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hva er neste konsert/ festival du skal på ?

NYTT TEMA
kennethnilsen

kennethnilsen
19.02.15 17:21

Hvert år har jeg gleden av å gå igjennom turne lista til mine favorittband, og se om jeg kan klare å komme meg på en. Ofte må jeg vurdere om jeg skal dra til Sverige, Tyskland eller USA, men gudskjelov kommer også flere til Norge.

I år er den største positive overraskelsen at Marilyn Manson kommer til Norge i forbindelse med det siste albumet. Har aldri vært på Manson konsert, og jeg gleder meg stort! Og det er ikke noen nedtur at konserten blir forholdsvis intim, da den er på Sentrum Scene.

Et annet band jeg har fått opp øynene for, er det tyske bandet Unheillig. Så det blir nok en tur til Berlin eller Bremen til sommeren også !

Hvilket band gleder du deg til å se, event. hvem håper du å få sett i nærmeste fremtid ?

0gg0

0gg0
19.02.15 18:06
kennethnilsen: Unheillig

Flott den her. Ellers så skulle jeg gjerne ha fått kommet meg på Sweden Rock Festival å fått med meg Judas Priest, men det ser pr. nå ut som en umulighet.

kennethnilsen

kennethnilsen
19.02.15 18:40
0gg0: Flott den her. Ellers så skulle jeg gjerne ha fått kommet meg på Sweden Rock Festival å fått med meg Judas Priest, men det ser pr. nå ut som en umulighet.

Artig at det er flere som har hørt om Unheillig - dette er en av mine favoritter : https://www.youtube.com/watch?v=1YOovPkiMrk

Du vet at JP er i Oslo i Juni ?

0gg0

0gg0
19.02.15 18:46
kennethnilsen: Du vet at JP er i Oslo i Juni ?

Åh? Ikke fått med meg? Link? Favoritten din skal jeg lytte på i morgen da jeg har bedre tid og bedre høyttalere.

kennethnilsen

kennethnilsen
19.02.15 18:54
0gg0: Åh? Ikke fått med meg? Link?
0gg0

0gg0
19.02.15 18:55
kennethnilsen: Du vet at JP er i Oslo i Juni ?

Fant link. Takk for tips. Det ser lysere ut enn Sverige iallfall.

kennethnilsen

kennethnilsen
19.02.15 22:27

Av alle konserter jeg har vært på, er det to band som skiller seg ut STORT i positiv retning.

Depeche Mode, som jeg har vært på konsert med 5-6 ganger, og Rammstein, som jeg kun har vært på konsert med en gang. Og neste gang de legger ut på turne, drar jeg hvor som helst for å se dem igjen - FANTASTISK!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg