Så, hva foretrekker folket her på vgd når trykket må luftes?
Selv foretrekker jeg å få det ut bakveien, gjerne akkompagnert av en "baryton-melodi".
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Så, hva foretrekker folket her på vgd når trykket må luftes?
Selv foretrekker jeg å få det ut bakveien, gjerne akkompagnert av en "baryton-melodi".
Veldig bra med egen fjert men foretrekker andres rap foran egen rap. Hvis det da ikke er kroppslyden rap du sikter til. En skikkelig rap fra det dypeste i magan og opp er bra. Spesielt om man har spist noe bra greier i forkant.
Jeg kunne fis soundtracket til Haisommer en gang. Det imponerte.
Veldig fine betraktninger, så jeg er fryktelig fornøyd med denne tråden.
Lærerikt er det òg!
Dersom noens rap lukter verre enn fjerten, bør de oppsøke lege...
Sånn ellers er det en sann kunst å fjerte så det høres ut som hele rasshølet revner
Tråden begynner iallfall å stinke.
Måten man kan dele begge med andre på er det som fenger meg mest. Jeg liker nok aller best å dele fis.
Det er mye bra dansk rap..... hvis man bare forstår teksten:
Dansk fis er derimot oppskrytt.
Hva skjer med kroppen om man gjør begge deler samtidig?
Blir det et slags vakuum?
Ikke godt å si, men er nok tryggest å gjøre det stykkevis og delt. Så får det som er mest påtrengende begynne.
Pneumatikk er undervurdet på alle plan!.. Baryton er en fet blås!
(Innlegget ble redigert 17.01.16 02:33)
I all offentlighet, eller som en smyger..?
Det er nok vi fjellaper som er ledende på området, ja.
Selvsagt har vi et fortrinn i rakfisk og lapskaus, mot mer kjip dansk salami.
Jeg mener å ha lest at det skal være fysisk umulig. Kanskje har vi noen eksperter på området i tråden som kan svare på det?
Har du prøvd å spy og drite samtidig? Det blir kanskje noe av det samme.
Prøvd og prøvd.
Jeg har gjort det en gang, med verdens kjipeste influensa/omgangssyke innabords. Ikke noe spesielt stilig.
Men, jeg innbiller meg at en rap og en fjert i samme øyeblikk er langt mer komplisert, og ikke minst raffinert.
Eeeh... Hva har egentlig dette med musikk å gjøre?
Håper for guds skyld du satt på dass. Bedre å drite i dass og spy på gulvet enn å spy i dass og drite i buksa.
Hva hvis du driter, og rett etterpå må spy. Før du har rukket å tørke eller skylle ned. Slenger du deg da ned på kne og spyr i skåla, eller spyr du på gulvet?
Mange eksistensielle spørsmål som tas opp her nå. Dette må jeg gruble på i noen dager.
Om dere liker hip hop burde dere sjekke ut artist profilen min;)
Hehe..
Klassetråd.
Faen det er nedtur deluxe når det kjennes ut som at NÅ - NÅ kommer det en skikkelig en som både braker og spraker - og så kommer det bare en kort puslete PLLRT... :-/
Kjipern den ja, men om det var snakk om en situasjon hvor man ikke er "alene" og der dodøra er som papp og en kan nærmest høre selv ei lita mus fjerte, så ville jeg nok takket høyere makter for en lydløs nedtur enn å oppleve et påtrengende og heller uberegnelig The Big Bang. Men må man, så må man. ;)
(Innlegget ble redigert 27.01.16 23:21)
Idiot
Får gå utifra att Rap er musikksnakkende relatert,mens kineserne takker for maten med en høylytt rap,fjert har jeg ett godt forhold til,iallefall min egen,men for å gi denne tråden litt alvorlig sterk pondus
så Clarence Blowfly Reid's avgang nu vil kanskje sette denne rapperen eller fjærtede rapende grisete rapperen tilbake i søkelyset,egentlig er dette mye bedre russebuss musikk og lett å forstå
Sofonda
Og til trådstarter jeg gjør tråden din troverdig,selv om vi 2 står på hver vår planet kanskje i musikkens verden,med 1 unntak samme fotballag
så her kjører vi mer meeeget troverdig sterk og god musikk
Igjen en hyllest til Clarence Blowfly Reid
Måtte ned i kjelleren og jeg visste att jeg kjøpte en plate av han,kalt Rapp Dirty...så explicit i den tia,før explicit kom som advarsel...og man kan spørre seg hvordan denne soulsangeren gikk over til dirty musikk i en supermann lignende drakt..eller noe Mr Dollar Suit Dirty Man
Kwame
Og til slutt blir Rap eller fjært likestilt uten parfyme i denne fantastiske filmen om Clarence Blowfly Reid,som jeg synes er bedre enn jakten på sugar man
Men det som virkelig satte meg helt ut,er hvor mye fantastisk musikk han har skrevet som Clarence Reid,og om da han solgte rettighetene for ingenting
Dagbladet har skrevet om Blowfly
Så RIP Clarence Reid
Kwame