Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Springsteen - gratis livealbum

NYTT TEMA
franzsigel

franzsigel
25.01.16 11:11

Da Sprigsteen måtte avlyse en konsert i New York pga uvær, har han i stedet lagt ut konserten fra 19 januar til gratis nedlastning som et plaster på såret.

Bør vel være et greit plaster for oss som enn så lenge ikke ser ut til få noen turne i Europa også. OBS: Må lastes ned innen 2 dager fra denne linken. Og det er kun MP3-versjonen som er gratis.

http://live.brucespringsteen.net/live-music/0,13586/Bruce-Springsteen---The-E-Street-Band-mp3-flac-download-1-19-2016-United-Center-Chicago-IL.html

Setlist:
Meet Me in the City
The Ties That Bind
Sherry Darling
Jackson Cage
Two Hearts
Independence Day
Hungry Heart
Out in the Street
Crush On You
You Can Look (But You Better Not Touch)
I Wanna Marry You
The River
Point Blank
Cadillac Ranch
I'm a Rocker
Fade Away
Stolen Car
Ramrod
The Price You Pay
Drive All Night
Wreck on the Highway

Night
No Surrender
Cover Me
She's the One
Human Touch
The Rising
Thunder Road
* * *
Take It Easy
Born to Run
Dancing in the Dark
Rosalita (Come Out Tonight)
Shout

tinkerbell2300

tinkerbell2300
29.01.16 22:51

Stemmer det at Springsteen ikke skal spille i Norge i år? Har lett høyt og lavt etter svar, og ettersom jeg ikke finner noe (svar), regner jeg med at han bare skal til København? 

Skuffet...

franzsigel

franzsigel
30.01.16 15:36
tinkerbell2300: Stemmer det at Springsteen ikke skal spille i Norge i år? Har lett høyt og lavt etter svar, og ettersom jeg ikke finner noe (svar), regner jeg med at han bare skal til København?

Det ventes en Europa-turne, men bortsett fra en konsert i Lisboa er ingenting annonsert ennå. Bør vel komme sikre nyheter i løpet av februar.

Ser ut til å bli en rimelig kort turne, men tipper vel det likevel blir tid til 1 utendørs konsert i Oslo eller Bergen.

franzsigel

franzsigel
30.01.16 15:38
LSP-4445: flere låter fra 1980 show er gratis her:

Det er vel låtene som det IKKE finnes video av til konserten som ble vist på NRK i går (og som finnes på den nye The River-boksen)

https://tv.nrk.no/program/KOID77000015/bruce-springsteen-live-1980

LSP-4445

LSP-4445
30.01.16 19:33
franzsigel: Det er vel låtene som det IKKE finnes video av til konserten som ble vist på NRK i går (og som finnes på den nye The River-boksen)

Stemmer,og konserten på NRK var tv versjonen som kun varer 1 time mens den som er på boksen er på 2,5 time.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg