Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

nye prince plater hvert år i 30 år!

NYTT TEMA
jeangabin
jeangabinInnlegg: 24193
21.04.16 20:44

Prince fan Christer Falck til VG 

http://www.vg.no/rampelys/musikk/artisten-prince/norske-fans-soerger-over-prince/a/23664624/

Skal ha 2000 hemmelige låter

Falck mener at Prince ikke har fått den oppmerksomheten i media som han har fortjent.

– Det er dessverre sånn at man må dø for å få en ordentlig oppreisning. Verden har mistet en artist som fortsatt gir ut fantastisk musikk. Det har vært delte meninger om de siste platene hans, men det har kommet nye ting som er helt oppe på nivået fra 80-tallet.

Ifølge Falck har Prince sikkert 2000 låter i det såkalte hvelvet sitt som ingen har hørt.

– Han kunne spille inn et helt album og så bestemme seg for at han ville gi ut et helt annet album, og så bare blir låtene liggende der. Det er så mye å ta av, og jeg er spent på hva som skjer med dette. Han kan gi ut dobbeltalbum hvert år i 30 år, som alle sikkert er like bra som det han gjorde på 80-tallet. Jeg håper at de som skal forvalte arven hans, gjør det som bør gjøres, sier han.

tabor
taborInnlegg: 888
23.04.16 13:08
jeangabin: like bra som det han gjorde på 80-tallet

Akkurat dette tror jeg ikke noe på, men vi får se. Først burde de få musikken hans ut til folket!

Klikk for å gå tilbake til toppen