Kun en gruppe som jeg har høyest og det er ABBA. Spennende med 2 nye låter. Hvis man skulle være usikker på om de fremdeles kan lage gode poplåter så hør på Story of a Heart (Benny Andersson band). En sang som jeg syntes har en god ABBA-feeling.
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Kun en gruppe som jeg har høyest og det er ABBA. Spennende med 2 nye låter. Hvis man skulle være usikker på om de fremdeles kan lage gode poplåter så hør på Story of a Heart (Benny Andersson band). En sang som jeg syntes har en god ABBA-feeling.
Blir det musikk for godt voksne eller kan man riste løs, mon tro?
Sies at låtene er minor key, og det lover godt! De beste abbalåtene har en dose bitterhet i seg.
Jeg gleder meg som en unge, dette må bli bra. Spilt ABBA i hele helgen, det er fantastisk musikk. Det er nok musikk for alle grupper.
nei og atter nei...abba var et produkt av sin tid..den tiden er ikke mulig å gjenskape.. det blir 4 oldiser som sitter i et studio og hæser ..
Jeg tror det blir utrolig bra. De har ikke glemt gamle kunster.
Blir nok musikk med akustiske instrumenter tipper jeg. Med forsiktig oppbygging av låtene.
Digger Abba men er veldig skeptisk til dette.......
Det blir nok en gedigen nedtur....... Skal ikke opptre sammen, som alle hadde håpet. Det hadde vært stas.
Jeg trur det blir ganske bra jeg. De har så mange gode låter at det kan umulig bli feil. Ganske sikkert på at det blir bra jeg.
Omtrent samtlige låter hadde hit-potensial. Var vel bare et spørsmål om hvilke låter som ble sluppet på singel.
Mine favoritter:
Head over heels
Soldiers
Slipping through my fingers
Should i laugh or cry
Me and I
The piper
Kisses of fire
Eagle
The name of the game
Knowing me, knowing you
My love, my life
Noen som vet når de nye låtene kommer?
Var jo mye att og frem. Men ble vel forskjøvet og er vel først på nyåret. Husker ikke i farten om det er januar eller februar som er nevnt.
Mars ser det ut som det er!
Forøvrig positiv til MMII og nye sanger. Litt mer skeptisk til det hologramprosjektet!