Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvorfor er Sondre Justad populær?

NYTT TEMA
Vahlley
VahlleyInnlegg: 67454
08.07.18 17:43

Er det på grunn av musikken, eller er det visuelle årsaker som ligger til grunn?

Morten_1996
Morten_1996Innlegg: 761
08.07.18 17:46

Det er nok en kombinasjon av at folk liker musikken, at han er en jordnær og real person, og at han ser bra ut. Sånt blir man populær av.

RickiBK
RickiBKInnlegg: 70382
08.07.18 17:46

Kan ikke huske å ha sett ham, så jeg tipper det må være musikken. 

Mister_Morisette
Mister_MorisetteInnlegg: 3042
10.07.18 16:33
Vahlley: Er det på grunn av musikken, eller er det visuelle årsaker som ligger til grunn?

Begge deler ;)

Nå skal jeg ikke uttale meg om hans popularitet, men han har appell til en viss målgruppe, samt musikken hans er fengende og radiovennlig nok. Derfor er det ikke noe tvil at han slår an til en viss målgruppe.

Vahlley
VahlleyInnlegg: 67454
22.07.18 21:58

Takk til begge tre for svar.

I går kveld fikk jeg oppleve han live på Buktafestivalen på Tromsøya, og jeg kan konkludere med at det er utseende og væremåte. Musikkvalitet kan utelukkes som årsak. 

Langorm
LangormInnlegg: 8018
25.07.18 17:41

Jeg har ikke hørt eller sett Sondre Justad. Men det er positivt, at det hele tiden kommer frem nye artister, som bringer musikkulturen videre. Så undrer jeg meg over "One hit Wonders" som tjener så utrolig mye. Om dette, er det kanskje bare meg som ikke følger med i utviklingen? Vi blir stadig flere mennesker på jorden. Ikke alle er fattige. Blir vi via media fortalt den hele og fulle sannhet? Eller blir vi med vilje feilinformert? 

Skraevadottir
SkraevadottirInnlegg: 21252
29.07.18 10:52

Han er jo en ganske flink fyr, egentlig, men jeg kan ikke si at jeg liker musikken. Det er i det hele tatt noe jeg ikke liker med alle nye nordnorske artister som synger på morsmålet. Bodøbølgen og den påfølgende Lofotbølgen er forferdelig å høre på. Det er noe med måten det synges på. Kråkesølv, Lamark, Kajander og Justad. Samme greia.

Og ja, jeg har så å si samme dialekta selv.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg