Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sofonda på Ghanesisk VG Lista topp 5

NYTT TEMA
The_Kwames
The_KwamesInnlegg: 3113
03.09.19 14:13

Joda jeg har i mange år lyttet til Ghanesisk,så vel som Nigeriansk,med gamle samlinger fra fusion,jazz,afrobeat,funk..osb..og innen Ghanesisk High Life(Mer folkemusikk) til mer moderne Hip Life som ungdommen liker..kunne dette vært en VG Liste?,vel lar meg underholde og like beat'en

så disse 4 utvalgte med...eller ble det 5?...vel Efya er intressant ,så her musikk fra Ghana,når du vil chille ute i varmen,med en Club eller Star 2 ølsorter,og betrakte livet rundt,egentlig veldig grei musikk i varmen

Mr Eazi - Skintight ft Efya ( Official Video )

Efya - Mamee ft. Mr Eazi

MzVee ft Efya - Abofra (Official Video)

R2Bees - Could This Be Love ft. Efya (Official Video)

og siste i minne for en god venn i Ebony,vil savne deg...her har du min topp 5 VG Liste fra Ghana nu..,med nedbrettet armen,ikke plaget med flått,men mygg..ikke å spøke med da

Ebony RIP med Kurl Songx

Kurl Songx - Feeling ft. Ebony (Official Video)

Sensurert er denne ,men taes med,herregud ikke noe stress,varmt og godt,så hva skal man med så mye klær da...denne vaker som oppkomling..kan man sagtens si..man merker en annen greie,når man lander på Kotoka Airport i Accra..glem sokker,ikke bruk for da

OB - Odo Mu Criminal ft. Sarkodie [Raw] (Official Video)

Enjoy

Sofondas VG Liste eller som man sier der nede Top Of The Pops Ghana Style,utarbeidet av gjengen der nede

Sofonda up in Smoke

The_Kwames
06.09.19 13:01

Absolutt som ligger å snuser her,er Nigerianske Tiwa,trur jeg skrur opp å sjekker dette her ut

Tiwa Savage - 49-99

Sofonda burn down the house

The_Kwames
10.09.19 09:16

Ja noen vil sikkert si Jamaica her...nope Zee Town ghettoen,vel jeg synes forandringene begynner å bli store i Accra,og kriminaliteten på laveste nivå,korrupsjon ennu er det,men skal man til Afrika,så kan du kose deg i Ghana,men Sheege Style har noen meninger..og om man røyker en joint..no stress,har funnet ut alkohol er værre..kan denne rykke inn på topp 5?

SHEGEE STYLA - SURVIVAL ( Official Video )

Sofonda on Joint

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg