Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Justin Bieber - Guden av musikk

NYTT TEMA
ObjektivtSett

ObjektivtSett
14.05.20 16:14

Dette musikalske geniet har ikke fått den anerkjennelsen han fortjener, noe som er veldig synd. Jeg er ingen mann av store ord, og har ikke for vane å skryte andre opp i skyene, men det denne gutten har gjort for musikken, er helt, helt utrolig!

Justin Drew Bieber vokste opp i edruelige kår i Ontario, Canada. På den tiden var det få som ante at akkurat denne gutten skulle bli en av verdens største og mestselgende artister. Han har på en måte alt, dette unikumet. Ikke bare er han god til å synge, men han har også andre kvaliteter, som f.eks. en karisma og en taleevne som er få forunt.

Undertegnede fikk dessverre ikke øynene opp for denne gudegaven av en musiker før for et par år siden, men etter at det gikk opp for meg, har jeg dyrket deg til den store gullmedalje.

Vi har Elvis Presley, vi har Michael Jackson - og vi har Justin Bieber!

Hyll, hyll!

0gg0

0gg0
14.05.20 16:37
ObjektivtSett: Vi har Elvis Presley, vi har Michael Jackson - og vi har Justin Bieber!

Og vi har allerede en ironi-tråd om Modern Talking. Men bevares. Bieber fortjener nok en han også.

Mister_Morisette

Mister_Morisette
27.05.20 16:41

Uansett hva som kan sies om Bieber musikalsk, så har han i det minste fått et kjendisstatus som få eller ingen kan virkelig matche. Han ble et stort fenomen og selve definisjonen på en artist for millenials. Så det så.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg