Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Whitney Houston Tribute

NYTT TEMA
The_Kwames

The_Kwames
02.09.20 07:34

Whitney Houston

1963-2012

Like gammal som meg,jeg født samme år,for en sangerinne,blir nesten satt helt ut,jeg som hører mye gammalt,som Ella Fitzgerald,Billie Holliday,Minnie Ripperton og Nina Simone...nei! Du verden for en utstråling,når jeg ser soul'en til Whitney,hun synger som hun mener det..og Mariah Carey kanskje er flinkere på c-duren,men matcher ikke innlevelsen til Whitney

For ett jævelskap og se dokuen på NRK Nett TV om hennes doku...det er for jævlig trist

Tenk hennes 2 første 2 album,som var produsert av Narada Michael Walden,som jeg kjøpte i 1985 og 1987,syntes jeg var litt for slow i den tia,men i dag klassikere i min platebunk

Jeg er jo Prince Funk fan,men Whitney...wow!! for en stemme,er bare å gi opp,men så tragisk alt gikk da Whitney...jeg så deg og smilet,sangen,øynene...stemmen,alt er perfekt...du sang soul som det skulle være..og så vakker da..wow!

Jeg må medgi,som Prince fan,for en dame og stemme....helt utroligt

Vi skal være glad i dag att vi har fått oppleve henne,må si jeg elsker hennes måte å innleve seg på i sang

RIP

Whitney

Liker denne fremførelsen,og måten du bringer låten ut,helt fantastisk...

-------------------------------------

https://www.youtube.com/watch?v=wrTuV4Szxzo&list=RDwrTuV4Szxzo&start_radio=1

For en nydelig dame,og jeg skjønner mange elsker deg,det er så rene toner i din sang,att jeg kan nesten ikke tru det

Sofonda

The_Kwames

The_Kwames
02.09.20 07:42

Får vi noen gang oppleve Whitney igjen,som Michael Jackson,George Michael,David Bowie,Prince som vokalister noen gang igjen?..du verden for en tid vi lever i,som vi opplever og er heldige å oppleve

Kwame

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg