Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Politiske podcaster

NYTT TEMA
Hopperen

Hopperen
20.10.20 22:42

Hva finnes her? Av norske politiske podcaster kan jeg jo blant annet nevne Lahlum og Lysbakken-podcast fra SV, liberal halvtime fra Civita, krig og fred fra NRK. 

Hopperen

Hopperen
20.10.20 22:59

Ellers kan jeg jo i disse USA-tider nevne podcasten Trump mot Verden fra NRK. Denne drives av filmskaper Gjermund Eriksen og Shaun Henrik Matheson. Ganske partisk podcast hvor Trump hatet får slippe gjennom ganske ufiltrert. Til tider gode gjester.

Hopperen

Hopperen
20.10.20 23:40

Av amerikanske poltiske podcaster kan jeg nevne Ben Shapiro Show, Tim Pool, Tim Pool Daily Show, Young Turks og Verdict with Ted Cruz. 

Mer nøytrale: The Daily, Pod Save the people, Pod Save America, Left right and center, Hacks on tap with David Axelrod and Mike Murphy.

OttarG

OttarG
21.10.20 21:44

Amerikanskpolitikk.no har 2 podcaster om amerikansk politikk no: morgenkaffien ca 5 minutt kvar kvardagsmorgen, og 2020 30-60 minutt ein gang i veka. Ein kan bruke 3 dollar i månaden for å få ekstra spesialepisoder. Dette er saklige podcaster med gode analyser.

kristofferbd

kristofferbd
02.11.20 08:54

Aftenpodden og Givær og gjengen må kunne inkluderes i denne kategorien.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg