BuryMeInSmokeInnlegg: 2572
Hva synes folket om den 8-episoder lange serien der Live Nervik (Fra P3) er kjæreste med en bestemt kjendis i en uke?
Selv synes jeg serien er godkjent. Mest fordi Live er en veldig god programleder. Hun er sprudlende, smiler mye, og er ikke minst jordnær. Idéen er god den, men serien er avhengig av at "kjæresten" hennes også må levere varene. For det var problemet i siste episode. Kristian Kjelling-episoden var selvtortur fordi han er en så jævlig kjedelig person. Mannen har et stort ego, har lite humor og er en "typisk idrettsmann".
Men de foregående episodene med Onkl P og spesielt Valen og Lanum var fantastiske. Valen fordi han er en morsom komiker (Imo), og Lanum fordi han er så utrolig merkelig!
Egentlig trodde jeg programmet skulle bli et dårlig fjolleprogram, men jeg ble heller positivt overrasket. Det skal bli spennende å se åssen det går når hun skal date Siggurd fra Satyricon! :D
(Innlegget ble redigert 23.11.11 22:01)
jonasInnlegg: 28912
kansas00: Samme greia i hovedtrekk..
Det er veldig mange program som er 'samme greia i hovedtrekk'. Forøvrig forsøkte vel Skogheim å vise hvordan personen lever til hverdags, Skogheim selv var mest flue på veggen. Nelvik griper direkte inn i livet til sin kjendis og ser hvordan vedkommende er i kjærestesituasjoner. Det er en relativt stor forskjell på programmene sånn sett.
(Innlegget ble redigert 25.11.11 09:07)
BuryMeInSmokeInnlegg: 2572
Daylights: Gidder du å forklare oss hva "Lanum" er for noe?
Trodde han het Lanum, var visst "Lahlum". Kjenner ikke så godt til han, annet en at han er en forfatter og har gjort ett og annet PR-innslag på TV.
(Innlegget ble redigert 25.11.11 23:26)
PhatJoeInnlegg: 3695
TheHurricane: Det tror jeg ikke mange hadde gjettet...
Eller greid for den saks skyld.
Liker dette programmet. Av en eller annen grunn liker jeg programlederne NRK får tak i mye mye bedre enn TV2 sine.
(Innlegget ble redigert 26.11.11 13:58)
kansas00Innlegg: 19692
Vebjørn ble rystet og valgte å trekke seg fra hele programmet. Grunnen til at han i utgangspunktet hadde sagt ja til TV-serien, var at han trodde det var seriøst, forklarer han.
Denne fyren må være lite oppdatert når han trodde han skulle være med på noen seriøst. Virker som de andre typene er fult klar over hva de er med på.
(Innlegget ble redigert 27.11.11 12:15)