Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Westworld (Abrams,Nolan og HBO)

NYTT TEMA
jback
jbackInnlegg: 16713
17.06.18 14:40
Tormund: Hah, var brennsikker på at det var Lou Diamond Philips som var med i begge.

Ikke samme rase!

Tormund
TormundInnlegg: 19916
17.06.18 14:44
jback: Ikke samme rase!

Jævla lik da.

Kælighet
KælighetInnlegg: 10099
18.06.18 04:01

Intens episode.

ragnarMadrid
ragnarMadridInnlegg: 35222
18.06.18 04:06

SPOILER SPOILER

Endelig er Teddy borte. For en gråstein.

Kælighet
18.06.18 04:14
ragnarMadrid: SPOILER SPOILER

SPOILER SPOILER

Det er Dolores som er gråsteinen her. Det er Teddy som er den likandes av dem. R.I.P

Deilig med fokus på MIB, men at han drepte dattera... WOW.

Lordtema
LordtemaInnlegg: 1896
18.06.18 04:26
Kælighet: Deilig med fokus på MIB, men at han drepte dattera... WOW.

På selve farsdagen i US (:, men fy faen for en bra episode!

nothingelse
nothingelseInnlegg: 1080
19.06.18 14:05
Kælighet: Det er Dolores som er gråsteinen her. Det er Teddy som er den likandes av dem. R.I.P Deilig med fokus på MIB, men at han drepte dattera... WOW.

Nå blir spørsmålet hvem som blir stående til sist av Maeve, Dolores, Bernard eller MIB ( William) .

Skulle ikke forundre meg om det blir MIB i all sin galskap/ondskap.

Xavi7
Xavi7Innlegg: 1696
20.06.18 08:28
nothingelse: Nå blir spørsmålet hvem som blir stående til sist av Maeve, Dolores, Bernard eller MIB ( William) .

eneste sikre, det blir ikke et menneske

-k9b_
-k9b_Innlegg: 25577
20.06.18 10:23

Syke tid for en serie dette er. Sesong 2 helt på høyde med sesong 1. Helt vilt.

Jokkemedkniven
JokkemedknivenInnlegg: 5534
20.06.18 21:44
-k9b_: Syke tid for en serie dette er. Sesong 2 helt på høyde med sesong 1. Helt vilt.

Begynte litt treigt denne sesongen, men har tatt seg kraftig opp. Anthony Hopkins er helt sjef.

LapinKuIta
LapinKuItaInnlegg: 675
21.06.18 01:08

Synes sesong 1 virker å være mye sterkere. Det har vært vanskelig å bry seg særlig mye om storyene til Dolores og Maeve denne sesongen. Toppnivået er fortsatt latterlig bra, men det har vært litt ujevnt. 

Kælighet
21.06.18 02:42
LapinKuIta: Det har vært vanskelig å bry seg særlig mye om storyene til Dolores og Maeve denne sesongen

Helt enig. William/MITB og Bernard som har bært denne sesongen på sine skuldre. I tillegg til hederlige karakterer som Akecheta, Ford, Emily og andre som har vært involvert i storylinene til nevnte karakterer. 

Liker ikke Dolores og har også mistet sansen for Maeve. Maeve var en veldig kul karakter sist sesong, men denne sesongen virker det som at de prøver å tvinge henne på oss som seerfavoritt. Litt sånn som Daenerys i GOT. Når det blir superkrefter involvert så blir det bare litt meh. 

Jeg krysser fingrene for at nåtid-Logan lever. Fortid-Logan er en av favorittene mine.

(Innlegget ble redigert 21.06.18 02:42)

Kælighet
21.06.18 02:44

For øvrig har jeg helt mistet oversikten til tidslinjen til Bernard. Bernard i gårsdagens episode har vel fortsatt ikke kommet til den Bernard vi så stranda i første episode?

Xavi7
21.06.18 08:51

Eneste måte å henge med sånn noenlunde på denne serien er å lese ulike blogger / recaps etter hver episode. De som sier noe annet juger:-)

RotherhamRules
RotherhamRulesInnlegg: 1343
23.06.18 23:43

Jeg liker serien, det er ikke det. Jeg ser den i god tro. Den er laget for nerder, og det tror jeg er serien svakhet. Mange blir lei, og tenker at livet er for kort til å kaste bort på slikt. Det er blitt så mange lag nå at det etter hver episode er nødvendig med en recap. Jeg personlig tror de er gått seg vill i «la oss føkke med seeren så han tror han ser noe helt annet enn det han faktisk ser». 

Lordtema
25.06.18 04:29

Hooooly shit for en avslutning! Det er scener AFTER CREDITS!!!!!

Jordbæryoghurt
JordbæryoghurtInnlegg: 17259
25.06.18 06:32

Følte jeg endelig hadde fått kontroll over hva som har hendt, også slenger de den siste scenen i fleisen på deg.. 

Bakkus
BakkusInnlegg: 1561
25.06.18 07:03

Jøye meg, hva i helsike skjedde med plottet denne sesongen? Sesong 1 hadde også sine mangler, men dette her var bare helt skrudd. Har også ingen anelse om hvorfor vi skal ha noen grunn til å bry oss om noen av karakterene.

Redondo66
Redondo66Innlegg: 5652
25.06.18 08:51
Lordtema: Det er scener AFTER CREDITS!!!!!

lurte på hvor er MiB siste halvtime -)

finfin avslutning av sesong 2

Crabsen
CrabsenInnlegg: 11786
25.06.18 13:49

Gledet meg lenge til denne her, følte endelig jeg skulle få tilbakebetalt etter 9 episoder med spørsmålstegn, og det ble jeg så absolutt! Aldeles strålende finale, som bare ikke sluttet å gi. Må innrømme at det kom opp et par spørsmål til på slutten der, men det er jo fint hype frem mot neste sesong

Det "new world bildet" bare hostene kunne se var også dype greier, trist men samtidig lykkelig slutt for indianer folket

titan_sable
titan_sableInnlegg: 60630
25.06.18 14:46
Xavi7: Eneste måte å henge med sånn noenlunde på denne serien er å lese ulike blogger / recaps etter hver episode. De som sier noe annet juger:-)

Dette er jo bare tull. Hvis det hadde vært slik som du sier så kunne jo ingen skrevet recaps. De som skriver recaps er jo kun folk som har sett samme episode som alle andre, med samme forutsetning for å forstå serien.

gurglebassen
gurglebassenInnlegg: 3231
25.06.18 14:46

Jeg liker ikke voksen-TV.

titan_sable
titan_sableInnlegg: 60630
25.06.18 14:54
Jordbæryoghurt: Følte jeg endelig hadde fått kontroll over hva som har hendt, også slenger de den siste scenen i fleisen på deg..

Hvis det hadde vært seriefinale så ville jeg tolket det som at Dolores smuglet ut digitale versjoner av Emily og William og lot den digitale Emily torturere den digitale William.

(men siden det kun er sesongfinale så kan de jo spinne dette på mange mulige måter)

Lordtema
25.06.18 15:40

Lisa Joy har sagt at post credit scenen skjer en gang langt langt inn i fremtiden forøvrig!

Xavi7
25.06.18 22:25
titan_sable: Dette er jo bare tull. Hvis det hadde vært slik som du sier så kunne jo ingen skrevet recaps. De som skriver recaps er jo kun folk som har sett samme episode som alle andre, med samme forutsetning for å forstå serien.

Ok da. Dere er ca 3 her på Forumet som skjønner denne serien.

Xavi7
25.06.18 22:30

Er det noen levende mennesker som blir drept i denne serien, eller bare roboter som lappes sammen igjen?

Kælighet
26.06.18 00:39

Forstod ikke mye, men thriller allikevel. R.I.P til alle vi mistet denne sesongen.

j.cash
j.cashInnlegg: 27
26.06.18 00:58

Intervju med ene skaperen av serien som forklarer tidslinjene på en god måte, gjør det hvertfall mindre komplisert.

En OBS er på sin plass dog; hun gir også litt frampek angående handling i sesong 3, så ikke gå inn hvis man vil møte sesong 3 med helt blanke ark ;)

https://www.hollywoodreporter.com/live-feed/westworld-season-2-finale-explained-lisa-joy-season-3-1122744

Kælighet
26.06.18 01:07

Har lest litt rundt, men ikke blitt mye klokere.

Kan noen forklare hvorfor Logan dukket opp mens Bernard og Dolores vandret i minnene til Delos?

j.cash
j.cashInnlegg: 27
26.06.18 01:24

Min forståelse med forbehold om rotete forklaring:

I rommet som Dolores prøver å oversvømme går hun og Bernard inn i datasystemet ("the system") via de ringene de drar ned over hodet. Logan er kun det utseendet "the system" valgte å se ut som i møtet med Bernard og Dolores. Dette fordi Delos er det første menneskesinnet "the system"  fikk i oppdrag å reprodusere. Systemet sier selv noe i duren av at minnet om Logan er Delos sin "cornerstone" og at det er derfor han tok Logans form. Minnevandringen skjer rett og slett inni en pc og verten/pc-programmet valgte Logans utseende. 

(Innlegget ble redigert 26.06.18 01:25)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg