Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Sykt irriterende TV-reklame Min "favoritt" nettopp

NYTT TEMA
kytec
kytecInnlegg: 41860
09.07.19 21:51
ms_8: Rema 1000 er derimot verst. Her snakker man om ein mann i 40/50 års alderen som blir misunnelig på ein ung kar som har kjøpt ein rosa flamingo og drar damer på sin alder. Mannen er sikkert 20-30 år eldre ein desse jentene og har til og med kone og barn. Likevel koser han seg over at denne unge karen ikkje får flamingoen skikkeleg i bilen og blir stoppet av politiet etter eit stygg regnvær.
Poenget til Rema 1000 er at det enkle er ofte det beste, men kva er det Rema vil fram til. At det lønner seg å være misunnleg gammel gubbe? Eller at vi skal glede oss over at andre får trøbbel? Kvalm reklame rett og slett

Tolker det som han (og kona) er triste pga sin tapte ungdom og så blir de glad da de faktisk har pakket fornuftig (livsvisdom?)

Om det er bra reklame er mer tvilsomt, får meg ikkje til å ville kjøpe flere pølser eller kva dei reklamerer for. 

Xavi7
Xavi7Innlegg: 4574
09.07.19 21:56

Ikke alltid lett å forstå reklamer. Er vel stort sett penger ut av vinduet dette. Kunne ha solgt matvarer billigere om de droppet å reklamere.

JOlsen
JOlsenInnlegg: 2957
10.07.19 17:36
Xavi7: Ikke alltid lett å forstå reklamer. Er vel stort sett penger ut av vinduet dette. Kunne ha solgt matvarer billigere om de droppet å reklamere.

Er du sikker på det? Blir det ikke mer handling på Rema? Men selve reklamen er grusom. 

Ale-Jet
Ale-JetInnlegg: 10230
10.07.19 17:37

Selger Rema fortsatt sliders?

borbje
borbjeInnlegg: 6837
10.07.19 18:43

Halla kompis..NÅ holder det Carew, nå har du holdt på leeeeeeenge og myyyyyye...STOPP NÅ, værsåsnill

kytec
10.07.19 21:14
borbje: Halla kompis..NÅ holder det Carew, nå har du holdt på leeeeeeenge og myyyyyye...STOPP NÅ, værsåsnill

Et par millioner i året så lettjent, han kommer aldri til å gi seg.....

nadajan
nadajanInnlegg: 10841
11.07.19 05:21

Er møkk lei Redd Barna reklamene. Riktig prioritering fra staten så hadde dette finansiert seg selv. Milliardene sitter løst til diktaturer og deres ledere istedenfor.

kytec
11.07.19 14:02
nadajan: . Riktig prioritering fra staten så hadde dette finansiert seg selv. Milliardene sitter løst til diktaturer og deres ledere istedenfor.

Da mener du stater som får hjelp fra Røde kors?

RK har visst milliarder på konto, men vil gjerne beholde de. 

engavif
engavifInnlegg: 10905
11.07.19 14:14
kytec: RK har visst milliarder på konto, men vil gjerne beholde de.

Hehe. Husker dem kom på døra mi for ca 1 år siden og spurte selvfølgelig om jeg ville bidra med noen kroner. 

Tok opp dette med at dere allerede har så mye penger, hvorfor ikke bruke noe av det? 

Nei, det måtte dem ha i tilfelle store katastrofer. 

Ha en fin kveld sa jeg og lukket døren. 

molster
molsterInnlegg: 9742
11.07.19 14:16

Er det så mange som mener at grillreklamen til Extra er så morsom at det må lages filter på Snapchat? 

nadajan
nadajanInnlegg: 10841
12.07.19 09:18
borbje: .NÅ holder det Carew,

De bli'kke chillere enn du gjør'e sjæl

morsomte
morsomteInnlegg: 402
12.07.19 12:45
nadajan: De bli'kke chillere enn du gjør'e sjæl

Kan ikke Carew og Riise samarbeide da ? kunne jo f,eks satt penger på riise mot carew i mma/boksing selvom sistnevnte leder 1-0 i kamper går nok Riise rundt å er drit forbanna om dagen fordi kona bruker alle pengene hans og ingen vil gi han trenerjobb..

place your bets ladies and gentlemen

kytec
12.07.19 18:06
morsomte: Kan ikke Carew og Riise samarbeide da ? kunne jo f,eks satt penger på riise mot carew i mma/boksing

Er redd det vil bli veldig tungt på den ene siden. 

borbje
12.07.19 20:22

Begge to er litt femi, så ikke lett å vite utfallet her 

FringeGirl
FringeGirlInnlegg: 863
12.07.19 20:31

Spyr snart av Trivago, hvor lenge har de holdt på egentlig? Det er jo 4-5 ulike varianter, men like irriterende er hver eneste en av dem. Det er nesten slik at jeg "cringer" idet jeg hører ordet Trivago når tven står på i bakgrunnen uten at jeg ser på.

zephyrus
zephyrusInnlegg: 3564
12.07.19 22:34

Jeg syns trivagoreklamene var mye verre når han nordlendingen drev på.

morsomte
13.07.19 13:56
zephyrus: Jeg syns trivagoreklamene var mye verre når han nordlendingen drev på.

Fyren er en helgen sammelignet med hun fra Ålesund

Deiiiliiige sJampoEr på badeRommet 

borbje
13.07.19 18:09

Godt å bli kvitt han nordlendingen i trivago..

Nå håper jeg arnfinn og gjengen forsvinner neste gang

PEF_1973
PEF_1973Innlegg: 2268
16.07.19 10:56

Arn(oldus)finn, cougaren og de gamle barna blir nok å finne i Telenor universet i 10 år til.

engavif
engavifInnlegg: 10905
16.07.19 11:01

Kommer vel snart at han eldste dør. Vi begraver 4G og ønsker 5G velkommen! 

PEF_1973
PEF_1973Innlegg: 2268
16.07.19 17:30

Kanskje han (eller er det en hun?) som er i militæret blir tvangskommandert til minerydderarbeid langt pokker inni en dal i Afghanistan og blir offer for en arbeidsulykke...

Men i det minst hadde h*n Telenor-basert 4G helt til det siste.

(Innlegget ble redigert 16.07.19 17:31)

JOlsen
JOlsenInnlegg: 2957
18.07.19 17:48
zephyrus: Jeg syns trivagoreklamene var mye verre når han nordlendingen drev på.

Det er ille nå og med det neket som opptrer nå. Ser ufattelig dum ut. 

Halpert
HalpertInnlegg: 1950
18.07.19 21:54

Kvalifiserer vel ikke som vanlig reklame men det jeg hater mest om dagen er reklamesnuttene for serien 'En får væra som en er'.

Helt fuckings grusomt og hele kroppen vrenger seg hver gang jeg er uheldig nok til å bli vitne til det som må være djevelens verk. At det finnes folk som nyter dette programmet er faktisk helt sinnssykt. Serieskaperne og alle medvirkende burde settes bak lås og slå.

morsomte
19.07.19 10:43
Halpert: Kvalifiserer vel ikke som vanlig reklame men det jeg hater mest om dagen er reklamesnuttene for serien 'En får væra som en er'.

Fy faen jeg hater den reklamen selv, har på tour de france i bakgrunnen mens jeg holder på med mitt. Når den egenreklamen kommer er det akkurat som alt i kroppen vrenger seg og jeg får lyst til å kaste tv`n fra balkongen.

Dette er det jeg mener om dere tv2

jonas
jonasInnlegg: 32464
19.07.19 10:51
Halpert: Kvalifiserer vel ikke som vanlig reklame men det jeg hater mest om dagen er reklamesnuttene for serien 'En får væra som en er'.

Apropos teit egenreklame og kanskje en smal referanse så går spørreprogrammet Pointless på BBC Brit. Programmet går ut på at deltakere skal svare i ulike kategorier og får poeng ut fra hvor obskurt svaret er. Jo mindre kjent svar, jo færre poeng, og de med flest poeng ryker ut.

I egenreklamen er spørsmålet "Når sendes Pointless på BBC Brit?", vi ser deltakere svare rett (Hverdager kl.20), deltakerne får null poeng og blir kjempeglade.

Problemet her er at hvis de får null poeng betyr det at svaret deres var veldig ukjent, altså at ingen vet når programmet går. Og det er jo en temmelig teit ting å egenreklamere med.

(Innlegget ble redigert 19.07.19 10:51)

kytec
20.07.19 20:05

No er det vel veldig lenge sidan Åge Hareide snakka moldedialekt, men den kaudervelsken han presterer i pro-ettellerannet reklamen er bra grusom. 

Halpert
HalpertInnlegg: 1950
20.07.19 23:18

Reklamene der Bama-damen blir tatt bakfra av alt fra småbarn til feite, voksne menn er også helt på kanten.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg