Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Farmen kjendis 2018

NYTT TEMA
Roshambo
RoshamboInnlegg: 4298
27.05.17 10:41

Holdt på å le meg i hjel da jeg så at Aune Sand skal være med. Det må jo bare bli legendarisk.

nadajan
nadajanInnlegg: 10485
27.05.17 10:45
VivaLV: Det er vel ikke realistisk uansett og få de virkelige kjendisene med i ett slikt program.

Sant nok. Tror nok mange har blitt spurt.

nadajan
nadajanInnlegg: 10485
27.05.17 10:47
Roshambo: Det må jo bare bli legendarisk.

Det er han jo allerede med sin ensidige tankegang.

qbah
qbahInnlegg: 46545
27.05.17 11:08

Senest forrige sesong var det jo større kjendiser, så bare til denne sesongen har lista tapt seg. Men det tyder jo bare på at det er et begrenset utvalg som takker ja til dette, og mange blir spurt mem sier nei.

Jegertvillingene, Staysman, Dennis og han Elias A-kjendiser? Deg om det.

Blir sikkert bra underholdning uansett. 

Sulfat
SulfatInnlegg: 10853
27.05.17 11:23
VivaLV: A-kjendiser: Sand, Staysman, Elias, Dennis, Thybo-Hansen *2.

Hva legger du i A-kjendis?

A-kjendis, sånn som jeg tolker det: Person som "alle" veit hvem er, fra barnskolen til aldershjemmet. Type: Ari Behn, Petter Northug, Fredrik Skavlan.

Av dine utvalgte:

A-kjendis: ingen. (Er heller ikke å forvente at TV2 skal klare å dra inn til et sånt program. John Arne Riise hadde kanskje stilt?)
B-Kjendis: Sand, Staysman, Elias, Jegertvillingene
C-kjendis: Dennis (Sikkert stor i aldersgruppen 10-16 år, ubetydelig blant resten av befolkningen.  selv måtte jeg google.) 

Nummer 3 i Top model 2011, og Jakten-bonde kvalifiserer ikke engang som kjendis.

(Innlegget ble redigert 27.05.17 11:26)

VivaLV
VivaLVInnlegg: 31827
27.05.17 12:54
Sulfat: Hva legger du i A-kjendis? A-kjendis, sånn som jeg tolker det: Person som "alle" veit hvem er, fra barnskolen til aldershjemmet. Type: Ari Behn, Petter Northug, Fredrik Skavlan. Av dine utvalgte: A-kjendis: ingen. (Er heller ikke å forvente at TV2 skal klare å dra inn til et sånt program. John Arne Riise hadde kanskje stilt?)
B-Kjendis: Sand, Staysman, Elias, Jegertvillingene
C-kjendis: Dennis (Sikkert stor i aldersgruppen 10-16 år, ubetydelig blant resten av befolkningen. selv måtte jeg google.) Nummer 3 i Top model 2011, og Jakten-bonde kvalifiserer ikke engang som kjendis.

Delvis enig. Men det er vel uansett lite sannsynlig og få med seg så mange A-kjendiser. Dvs. de du nevner er vel sånn sett over A-kjendis igjen og "superkjendiser" :-)

Jegertvillingene har eget tv-program. Det vil jeg jo kalle kjendis.

Sand er stadig i Se og Hør, God Kveld Norge og media generelt. Staysman har vært med i MGP, Allsang på grensen, osv.

Jeg kan være enig med hun i Top Model. Dvs. mulig hun har vært kjent etter det. Hun jakten bonden har hatt endel mediaoppslag så er absolutt også en kjendis.

Om det er A, B eller C-kjendis er sånn sett ikke så interessnt. Jeg syntes det virker som en ganske god gjeng, og har man ikke hørt om 8-10 av disse så er vel man strengt tatt såpass lite inne i det som er kjendis at man ikke burde uttale seg.

Da en generell kommentar og ikke beregnet på deg.

Det blir uansett litt som å hoppe etter Wirkola dette her.

VivaLV
27.05.17 12:57
qbah: Senest forrige sesong var det jo større kjendiser, så bare til denne sesongen har lista tapt seg. Men det tyder jo bare på at det er et begrenset utvalg som takker ja til dette, og mange blir spurt mem sier nei. Jegertvillingene, Staysman, Dennis og han Elias A-kjendiser? Deg om det. Blir sikkert bra underholdning uansett.

Tja. Ikke helt enig i det. Mange hadde jo ikke hørt om Lothepus engang i forrige runde.

Jarl Goli var det jo en mannsalder var "kjendis". Så hadde man Lottodama.

Så jeg vil faktisk si at årets runde er omtrent lik når det gjelder kjendisfaktor som i 2016!

(Innlegget ble redigert 27.05.17 13:03)

Sulfat
27.05.17 13:08
VivaLV: Hun jakten bonden har hatt endel mediaoppslag så er absolutt også en kjendis.

Det må være Se og Hør? Leser nok mer nettaviser enn de aller fleste, men drar hverken kjensel på navnet eller ansiktet.

Om vi i det hele tatt er i kjendisskuffen, er vi helt nederst og lengst bak når vi snakker om en Jakten på Kjærligheten-deltaker fra 2004.

Skal sies at jeg ikke hadde troa på fjorårets casting heller, men det ble jo meget bra. Er ikke nødvendigvis de største kjendisene som lager mest action.

Får håpe at der er noen psykoer ala Goli og Jaquesson i år også.

VivaLV
27.05.17 13:09

Også ganske likt ifht. type.

En litt bohemaktig type (på noen måter likt som Lothepus).

En modell (som Vendela ifjor).

En homofil (som Tore ifjor)

Idrettsdeltager (som Lavrans ifjor)

Friluftsmennesker (som hun friluftjenta ifjor)

milfern
milfernInnlegg: 68031
27.05.17 13:12
VivaLV: En litt bohemaktig type (på noen måter likt som Lothepus).

Vil heller sammenligne Aune Sand med Jan Goli.

Ellers skuffet over utvalget. Etter gigantsuksessen i fjor hadde jeg trodd de skulle greie å få inn større navn.

Skal selfølgelig se, for dette kan bli kjempemorro uansett.

(Innlegget ble redigert 27.05.17 13:13)

lsklars
lsklarsInnlegg: 67415
27.05.17 13:14

Har Løke med seg en flaske sprit med på gården? 

VivaLV
27.05.17 13:17
milfern: Vil heller sammenligne Aune Sand med Jan Goli. Ellers skuffet over utvalget. Etter gigantsuksessen i fjor hadde jeg trodd de skulle greie å få inn større navn. Skal selfølgelig se, for dette kan bli kjempemorro uansett.

Det var jo ikke spesielt store navn ifjor, men det finnes jo ikke så mange Goli, Pilgaard, og Kari/Lothepus rundt omkring i Norge.

MadBum
MadBumInnlegg: 8375
27.05.17 13:23

Aune Sand kommer til å bli en attraksjon. Håper han går langt

VivaLV
27.05.17 13:28

Jegertvillingene da. Skal de også røyke pipe. De er vel enda mer avhengig av røyk enn Lothepus var!

ShabeIIe
ShabeIIeInnlegg: 4528
27.05.17 13:36

skuffende deltagere!

Jeg gleder meg til å se Lena Elise Bergum og Frank Løke.

Utrolig irriterende med pr kåte Stian igjen!!

(Innlegget ble redigert 27.05.17 13:38)

Sulfat
27.05.17 13:38
VivaLV: Jegertvillingene

Det er jo de om er årets Lothepus. 

Anti-urbane, ujålete, store i kjeften og snakker rett fra levra, tøffing-image.

PapaSmurf
PapaSmurfInnlegg: 29415
27.05.17 13:44

Det var en liten nedtur dette. Jeg trodde fjorårets suksess ville gi oss litt færre C-kjendiser enn dette. 

Sand er jo en morsom figur, men det lukter overdose av spydet som står som en krum sabel mot kvinnens svulmende kjød. 

Kokuhaku
KokuhakuInnlegg: 3373
27.05.17 13:45

De skulle hatt med Svein Erik Edvartsen.

GimleSag
GimleSagInnlegg: 2871
27.05.17 13:53
PapaSmurf: Det var en liten nedtur dette. Jeg trodde fjorårets suksess ville gi oss litt færre C-kjendiser enn dette.

Forstår egentlig ikke problemet. Det er jo nettopp disse "C-kjendisene" som gjorde forrige sesong til hva den ble. 
Tipper det ikke var mange eldre som hadde noe til overs for Pilgaard, nå er han Norges mest populære fyr. 

Dette kan dessuten knapt ha vært noen overraskelse, de fleste A-kjendiser har vel nok å styre med om dagen, og nå er det sommer i tillegg. 
Personlig er jeg drittlei de samme folka som henger på TV døgnet rundt. Synes det var gøy å bli kjent med "de andre". 

VivaLV
27.05.17 14:14
GimleSag: Forstår egentlig ikke problemet. Det er jo nettopp disse "C-kjendisene" som gjorde forrige sesong til hva den ble.
Tipper det ikke var mange eldre som hadde noe til overs for Pilgaard, nå er han Norges mest populære fyr. Dette kan dessuten knapt ha vært noen overraskelse, de fleste A-kjendiser har vel nok å styre med om dagen, og nå er det sommer i tillegg.
Personlig er jeg drittlei de samme folka som henger på TV døgnet rundt. Synes det var gøy å bli kjent med "de andre".

Bra oppsummering. En gjeng med de såkalte A-kjendisene trur jeg også ville blitt kjedelig. Mange A-kjendiser er vel nettopp A-kjendiser fordi de er ordentlige folk! og kanskje ikke de helt store intrikemakerne.

Uansett var jo Farmen 2017 så ekstraordinært de sannsynligvis aldri vil klare å kopiere. Som tidligere nevnt, det blir jo virkelig som å hoppe etter Wirkola!

GimleSag
GimleSagInnlegg: 2871
27.05.17 14:26
VivaLV: Uansett var jo Farmen 2017 så ekstraordinært de sannsynligvis aldri vil klare å kopiere. Som tidligere nevnt, det blir jo virkelig som å hoppe etter Wirkola!

Men dette mener jeg er et paradoks som det snart på forskes mer på.
Har det noen gang vært noen form for reality der sesongene etterpå har toppet den første? Godt mulig, jeg har bare aldri opplevd det... Nå skal det sies at jeg ikke ser allverden på TV heller.

Men mener det er noe djupere bak dette her enn hva Ola Nordmann tror...

VivaLV
27.05.17 14:47
GimleSag: Men dette mener jeg er et paradoks som det snart på forskes mer på.
Har det noen gang vært noen form for reality der sesongene etterpå har toppet den første? Godt mulig, jeg har bare aldri opplevd det... Nå skal det sies at jeg ikke ser allverden på TV heller. Men mener det er noe djupere bak dette her enn hva Ola Nordmann tror...

Men det er vel også ganske logisk. De fleste syntes vel ting er artigst første gangen. På samme måte som vel stort sett de fleste oppfølgere på kino også får dårligere omtale.

VivaLV
27.05.17 14:51

Ellers har vel Farmen sånn sett vært ett av de realityprogrammene som har hatt en ganske stabil utvikling.

Stort sett alt annet har vel falt 30-40-50% i seertall.

Farmen har vel holdt seg ganske stabil med 700.000+? seere på forrige ordinære runde (den med hun Laila som jeg ikke så på), og så tok det helt av med Farmen kjendis.

VivaLV
27.05.17 14:55

Ellers så er jeg ikke så begeistret for de spoilerne! Håper det ikke skal bli disse historiene/videoklippene hver dag. Sender de det først på nyåret. Det er jo enda en evighet til.

milfern
27.05.17 16:53
MadBum: Aune Sand kommer til å bli en attraksjon. Håper han går langt

Skulle ønske dem var på farmen sammen.

(Innlegget ble redigert 27.05.17 16:53)

milfern
27.05.17 16:54

Og hvor er John Arne Riise?!

Il-Pirata
Il-PirataInnlegg: 18426
27.05.17 17:39

Bra deltagerliste. Jegertvillingene og Frank Løke, peker seg umiddelbart ut som favoritter. 

Zanick
ZanickInnlegg: 5261
27.05.17 18:22

Noen D-kjendiser, men ingen tvil om at årets deltagerliste er mer profilert enn fjorårets!

Uansett er nok den forholdsvis lunkne kjendislista et bevisst valg: Etter årets megasuksess er det garantert mange kjendiser som hadde takket ja til dette.

dengelgen
dengelgenInnlegg: 1014
27.05.17 18:46
dengelgen: Aune Sand Torfinn Nag Aune  kan deklamere hyllester til damene på Farmen, mens Torfinn bærer nag

Traff på Aune Sand i hvert fall

Håper de har jordbær på Farmen

(Innlegget ble redigert 27.05.17 18:50)

VivaLV
27.05.17 19:32
Zanick: Noen D-kjendiser, men ingen tvil om at årets deltagerliste er mer profilert enn fjorårets! Uansett er nok den forholdsvis lunkne kjendislista et bevisst valg: Etter årets megasuksess er det garantert mange kjendiser som hadde takket ja til dette.

Selvsagt er det ikke bevisst!

Jo større kjendiser de hadde fått inn, jo flere hadde nok sett på.

Men såkalte "a-kjendiser" har vel lite/ingenting å tjene på å være med der. Det er jo 5? uker som man må ta av sommerferien. Mange artister/revyartister og slikt har jo også høysesong om sommeren. Mange har vel også barn og prioriterer å være sammen med de om sommeren.

Jeg mener fremdeles det er 3-4-5 A-kjendiser, og 2-3 B og 2-3 C-kjendiser. Omtrent som ifjor altså!

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester