Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Paradise Hotel 2018

NYTT TEMA
thewaterfall
thewaterfallInnlegg: 2896
22.03.18 23:39
LordBendtner00: Hvem er det Erik har sendt ut egentlig? Han reddet Isabel, ikke noe annet enn det.

Han har jo lagt en plan som gikk ut på å sende Carl-Aksel, og det lyktes han med. Han sa jo det i går når han snakket med gutta, også gikk Kristian å sa til Carl-Aksel at Erik og de ønsket å sende han ut.

Ja, Erik var avhengig av Leo og teknisk sett var det Leo som gjorde handlingen men planen til Erik var jo at Leo skulle få en eller annen form for makt og bruke den til å sende ut Carl-Aksel.

På samme måte som at Carl-Aksel sendte ut Thea forrige uke, ved å spleise Cathrine og Leo. Han tok ikke det avgjørende valget, men var hjernen bak at situasjonen oppstod.

InDeilawetrust
InDeilawetrustInnlegg: 13347
22.03.18 23:41
thewaterfall: På samme måte som at Carl-Aksel sendte ut Thea forrige uke, ved å spleise Cathrine og Leo. Han tok ikke det avgjørende valget, men var hjernen bak at situasjonen oppstod.

Det var jo Erik som låste partneren til Carl Aksel til en annen deltaker. Hensikten var jo å få ut Carl Aksel, men det var vel Leo som fullførte planen ja. Og Erik som var hjernen bak som du sier. Men han måtte ha litt flaks med at Leo fikk en makt også. 

InDeilawetrust
22.03.18 23:43

Carl Aksel kommer nok inn igjen ja. Det blir for rolig der inne nå uten han. Trenger en stor spiller som kan ta opp kampen med Erik. Men må si jeg likte at han røk ut. Nå slipper vi i hvert fall den hese stemmen hans i et par uker. 

thewaterfall
22.03.18 23:44
InDeilawetrust: Men han måtte ha litt flaks med at Leo fikk en makt også.

Selvsagt, men skal man lykkes med slike planer på Paradise må de fleste marginer gå riktig vei. Han sendte jo Leo på solo nettopp av den grunn at han håpet på makt og Leo fikk rosene av akkurat samme grunn. Folk trodde det betydde makt (noe det gjorde tilslutt).

InDeilawetrust
22.03.18 23:44
thewaterfall: Merker at jeg er pisslei Julie og Isabel ass. Julie virker det som griner for en hver ting og det er veldig mye følelser og lite kontroll. Isabel trenger jeg vel egentlig ikke å si så mye om hvorfor.

Helt enig med deg. Er bare pinlig når Julie griner for alt mulig. Så får hun den hese stemmen også. Får lyst til å grave meg ned under bakken. Isabel er jo bare ett hespetre som tror hun er en legende og at det er hennes sesong. Skikkelig bitch. 

thewaterfall
22.03.18 23:46
InDeilawetrust: Carl Aksel kommer nok inn igjen ja. Det blir for rolig der inne nå uten han.

I tillegg er han nok med å sørger for økt engasjement. Jeg tror ikke han drar så mange seere på egenhånd, men med han der inne tror jeg engasjementet blir større rundt episodene og det som skjer fordi han skiller seg veldig ut, og nå er han jo i tillegg ganske kjent.

Men håper ikke produksjonen "rusher" han inn, men lar spillet gå videre først. Kanskje hvis Erik har klart å få litt kontroll der inne f.eks.

InDeilawetrust
22.03.18 23:55

Burde ikke Kristian valgt Ine? Tror han hadde fått en sterkere partner da i hvert fall. Men han tenkte kanskje med kuken og ville ha mer sex med Julie.

LordBendtner00
LordBendtner00Innlegg: 1908
22.03.18 23:59

Det at det var en fordel å bli den mest godhjertede burde de jo ha skjønt, selv etter at de fikk vite at hans skjebne var usikker. Det ble ikke nevnt at Isabel, Simon, Ingrid og Joakim ikke kunne motta roser. Alle disse var låst.

AlphaBeast
AlphaBeastInnlegg: 6585
23.03.18 00:06

Skjønner nå hvorfor det er legendesesong. Erik er med.

(Innlegget ble redigert 23.03.18 00:07)

Makatelli
MakatelliInnlegg: 7725
23.03.18 00:20

Carl Aksel ute ja. Da blir det feriekoloni fremover. Har forresten han Leo en mild form for tourettes? hva skjer med øynene hans mens han prater?

thewaterfall
23.03.18 00:25
Makatelli: Har forresten han Leo en mild form for tourettes? hva skjer med øynene hans mens han prater?

Tror han har en eller annen form for ticks i hvertfall. Mener han sa at han hadde en bra unnskyldning for å slippe kula i finalen, da han kunne si at det skjedde fordi han har tourettes eller noe slikt.

rivaldo
rivaldoInnlegg: 788
23.03.18 00:41
InDeilawetrust: Isabel er jo bare ett hespetre som tror hun er en legende og at det er hennes sesong. Skikkelig bitch.

Ønske for neste uke: Erik sender ut Isabel etter nok en masterplan. 

InDeilawetrust
23.03.18 00:42

Mener å huske Leo sa at han hadde touretts når han var mindre i hvert fall.

Kælighet
KælighetInnlegg: 9607
23.03.18 01:09

En veldig bra start på sesongen. Kudos til TV3 som lot spillet utfolde seg mye mer naturlig denne sesongen enn det de har gjort i tidligere sesonger. Aldri i verden om de ville latt Carl Aksel gå ut så tidlig hadde dette vært en av de gamle sesongene.

Kan takke Carl Aksel for at det har blitt mye spill og drama på hotellet. Det kommer nok bare til å fortsette selv uten han, i og med at divaene Isabelle og Julie er på hotellet og jeg tipper at en legende sjekker inn neste uke. Carl Aksel håper jeg kommer tilbake og fortsetter feiden med Eirik, men ikke med en gang.

Eirik er selvsagt favoritten. Har også sansen for vingle-Joachim. Det er gøy å ha en ustabil kanon på hotellet. Han er ikke redd for å ta tøffe valg og kommer nok til å ta flere "kontroversielle" valg på hotellet dersom han blir lenge.

Kælighet
23.03.18 01:14
InDeilawetrust: Burde ikke Kristian valgt Ine? Tror han hadde fått en sterkere partner da i hvert fall.

Det er ikke en god ide å skifte ut partneren sin på tynt grunnlag. Dessuten kan han stole 100 % på henne, så det ville vært idiotisk å kaste henne ut.

Spørs hva du mener med "sterk". Det begrepet er oppskrytt. Enkelte vil si at Carl Aksel røk ut i dag fordi han var en sterk spiller. Mens andre vil si at han ikke var en sterk spiller fordi han tok mye plass, spilte hardt spill og gjorde seg selv utsatt.

InDeilawetrust
23.03.18 01:46
Kælighet: Spørs hva du mener med "sterk". Det begrepet er oppskrytt. Enkelte vil si at Carl Aksel røk ut i dag fordi han var en sterk spiller. Mens andre vil si at han ikke var en sterk spiller fordi han tok mye plass, spilte hardt spill og gjorde seg selv utsatt.

Det jeg mener med sterk er jo at Ine er lettere å spille med fordi hun skjønner en god del flere ting enn Julie, hun er mer oppegående. Kristian sa jo selv at det ofte er vanskelig å få kontakt med Julie, og vanskelig å få snakket med hun. Han sa også at hun ikke var der for han når han trengte det i går. Hun vimset bare rundt. 

Ine har jeg også fått inntrykk av at ønsket å gjøre alt for å vinne, men hun hadde muligens kastet kulen i bakken også. Selv om det er mange som sier det når de kommer inn, men som ikke tør å gjennomføre det. 

Er enig med deg i det første du skriver om at det var et tynt grunnlag for å bytte partner, og sådan ett "long shot" fra Ine, som ett siste forsøk på å få bli på hotellet. Det var nok derfor Kristian beholdt Julie også, fordi han kan stole på hun, og at det bør være en rimelig god grunn hvis man skal bytte partner. 

Sitter med en følelse av at Ine kommer inn igjen. 

(Innlegget ble redigert 23.03.18 01:47)

InDeilawetrust
23.03.18 02:12
Kælighet: Carl Aksel røk ut

Tror mest på det siste du skriver. Han var i utgangspunktet en ganske sterk spiller, men han gikk knallhardt ut med at han skulle spiller hardt, og da gjorde han seg selv også utsatt. Folk ønsket han ut fordi de så på han som en sterk spiller. 

Tranquillo
TranquilloInnlegg: 4900
23.03.18 02:21

Erik, for en uke av han. Og Leo, herregud så nydelig når han svarer Shiroq.

Bare å få ut ho iranske jenta nå så er vi der.

(Innlegget ble redigert 23.03.18 02:27)

GoingKronos
GoingKronosInnlegg: 41785
23.03.18 08:50
InDeilawetrust: Sitter med en følelse av at Ine kommer inn igjen.

Jeg syns ikke hun gjorde noe som helst for å fortjene å komme inn igjen. Hun kunne tatt skjebnen i egne hender, men valgte det trygge og først når hun forsto at hun i akutt fare for å ryke ut så prøvde hun et tamt forsøk på å redde seg selv.

thewaterfall
23.03.18 09:23
GoingKronos: Jeg syns ikke hun gjorde noe som helst for å fortjene å komme inn igjen. Hun kunne tatt skjebnen i egne hender, men valgte det trygge og først når hun forsto at hun i akutt fare for å ryke ut så prøvde hun et tamt forsøk på å redde seg selv.

Må si meg enig her ass. Hun var veldig usikker på Joakim, og det virket som hun kunne låst seg med det som hadde blitt en langsiktig partner da Simon faktisk ønsket å stå med henne.

I tillegg så vi ikke noe tegn på å forsøke å finne seg en partner mens hun var på solo, selv om det var en 50-50 mulighet for at jentene måtte gå også denne uken.

Det nærmeste Ine kommer en sterk spiller var at hun kom godt overens med Isabel, og dermed hadde en kobling til Carl-Aksel som nok ville prøvd å redde henne. Han kunne ha klart å overbevise Kristian f.eks.

InDeilawetrust
23.03.18 10:41
GoingKronos: Jeg syns ikke hun gjorde noe som helst for å fortjene å komme inn igjen. Hun kunne tatt skjebnen i egne hender, men valgte det trygge og først når hun forsto at hun i akutt fare for å ryke ut så prøvde hun et tamt forsøk på å redde seg selv.

Enig med deg i det, men det er vel mer at hun er støttespilleren til Isabel som gjør at jeg tror hun kanskje kommer inn igjen senere.Tror i hvert fall enten Thea eller Ine kommer inn igjen jeg da.. 

Kælighet
23.03.18 15:29
InDeilawetrust: Tror i hvert fall enten Thea eller Ine kommer inn igjen jeg da..

Håper det skal mer til for å komme inn. Håper de har lært fra tidligere.

Carl Aksel den eneste som fortjener det. 

AlphaBeast
AlphaBeastInnlegg: 6585
23.03.18 16:29
Tranquillo: Shiroq.

Hehe. Har en kompis som gikk på VGS med hun og han kaller henne fortsatt Shiroq. 

Denne damen bytter alt.

Trening
TreningInnlegg: 1340
23.03.18 16:37

Erik har kommet seg. Likte han ikke helt i starten pga en del syting og klaging, men han har virkelig steget i anseelse. Mye humor og glimt i øyet på den gutten. Smart er han også. Joakim virker alt for vinglete til å vare særlig lenge inne på hotellet.  Håper CA kommer inn igjen.

Mc_lovin
Mc_lovinInnlegg: 7128
23.03.18 19:28
AlphaBeast: Hehe. Har en kompis som gikk på VGS med hun og han kaller henne fortsatt Shiroq.

Jæren-folk as. 

TheUntouchable
TheUntouchableInnlegg: 12459
23.03.18 22:15

Deprimerende at Ine røk, likte henne godt. Erik er akkurat hva jeg savnet hele Carl-Aksel-sesongen.

(Innlegget ble redigert 23.03.18 22:15)

kibby
kibbyInnlegg: 33905
24.03.18 01:30
TheUntouchable: Deprimerende at Ine røk, likte henne godt. Erik er akkurat hva jeg savnet hele Carl-Aksel-sesongen.

Enig i begge punkter :)

Bacary
BacaryInnlegg: 17615
24.03.18 09:28

Erik vil ha krig. Det samme vil Joachim og Leo ha. Nå får de det for det er helt opplagt at CA kommer inn igjen. Sjelden jeg har sett produksjonen har gjort så mye for at spesifikt en deltager skal ryke ut. Ikke bra spilt av Erik. Han fikk alt i hendene sine, og flaks for at Leo er en dust av dimensjoner. Argumentet til Leo om at hvis CA er på feil side av han så vil han ryke er jo så lite gjennomtenkt. Tror han virkelig ikke at CA vil komme inn igjen? En ting hvis CA har gjort dem noe vondt, men han har ikke gjort noen av gutta noe vondt. 

k90
k90Innlegg: 391
24.03.18 11:56
Bacary: En ting hvis CA har gjort dem noe vondt, men han har ikke gjort noen av gutta noe vondt.

Ikke ta det så tungt da, Carl-Aksel. Du kommer nok inn igjen. Enten er du Carl-Aksel eller så har du jævlig lyst på en natt med han. 

Tranquillo
TranquilloInnlegg: 4900
24.03.18 12:00

Carl er sikkert en hyggelig type og alt det der, men fyren er falsk som faen, og kan ikke stoles på for fem øre innpå hotellet. 

Det movet til Erik og generelt uka av han er noe av det beste som er gjort på Paradise de siste par sesongene.

(Innlegget ble redigert 24.03.18 12:01)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg