Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

NRK FBI

NYTT TEMA
DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 44486
18.04.18 21:44

For et elendig program dette er blitt ! Det er ganske vanvittig at NRK kan prestere noe så elendig som dette. I dag var det delvis et interessant tema - butikkenes egne merkevarer vs velkjente merkevarer. Det var riktignok en "ekspert" som sa noe litt fornuftig.

Ellers hadde man tatt inn noen C-kjendiser og "eksperter" til å smake på et par sorter mat. En slags jovial konkurranseform - der det visstnok var viktigst å prate og fleipe bort alt stammen. Noen skikkelig test var det ikke. Av enn eller annen grunn skulle programleder gi 250 poeng til beste lag...

...så blander man inn noe teknologitøv og avslutter med at kjendisene skal prøve sette opp fluktstoler i blinde?!

Hvor mange ansatte har de i redaksjonen? Hva koster dette? Er det ikke mulig å få til noe mer seriøs folkeopplysning enn dette fjaset?

VivaLV
VivaLVInnlegg: 30873
18.04.18 22:02

Jepp. Mener jeg skrev en tilsvarende tråd for noen år siden. Hun Pia er jo den værste av alle. Skal teste nye duppeditter som "ingen" bruker.

Den konkurransen er også helt forferdelig.

jonas
jonasInnlegg: 29102
18.04.18 22:04
DrSchwei: Er det ikke mulig å få til noe mer seriøs folkeopplysning enn dette fjaset?

Jeg vil bare minne om at TV2 hjelper deg bygde en båt av potetgullposer. FBI har enda mye å gå på for å nå TV2s fjasestandard.

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 44486
18.04.18 22:08
jonas: Jeg vil bare minne om at TV2 hjelper deg bygde en båt av potetgullposer. FBI har enda mye å gå på for å nå TV2s fjasestandard.

Jeg synes TV2 Matkontrollen er klart bedre enn FBI.

Og NRK er lisensfinansiert og da forventer jeg å få litt seriøs forbrukerinformasjon i FBI, ikke forsøk på morsomt talkshow med C-kjendiser. Jorunn Stiansen - hva pokker har hun i dette programmet å gjøre? Og han svære inderen?

Imponerende var heller ikke seansen der en ernærinfysiolog leste på baksiden av forpakningene og orienterte om kaloriinnholdet...

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg