Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

VM i fotball på TV2 har alt for mye reklame

NYTT TEMA
REBDOOMER
REBDOOMERInnlegg: 544
15.06.18 21:07

Etter pause er det 7 minutter reklame, så 1 minutt i studio, før 7 minutter med reklame før kampen begynner igjen.

Ser heller på Svensk TV1 siden de gir tid til studio-diskusjoner i pausen fremfor reklame.

(Innlegget ble redigert 15.06.18 21:08)

GatlingGun
GatlingGunInnlegg: 45531
17.06.18 11:29
REBDOOMER: Ser heller på Svensk TV1 siden de gir tid til studio-diskusjoner i pausen fremfor reklame.

Ok!

REBDOOMER
REBDOOMERInnlegg: 544
17.06.18 18:41
GatlingGun: Ok!

ok. kos deg med reklamen.

JCDenton
JCDentonInnlegg: 6126
18.06.18 00:08

Passer alltid på å gå på do, finne meg noe mer å drikke/spise etc i pausa...

Pumarsenalexis
PumarsenalexisInnlegg: 1506
20.06.18 22:54
REBDOOMER: Etter pause er det 7 minutter reklame, så 1 minutt i studio, før 7 minutter med reklame før kampen begynner igjen. Ser heller på Svensk TV1 siden de gir tid til studio-diskusjoner i pausen fremfor reklame.

Er det første gang du ser sport på kommersiell tv (som ikke er "premium"-kanaler)? Sånn har det alltid vært på TV2. De sender ca. 15 minutter reklame hver time, vanligvis XX:22:30-XX:30:00 og XX:52:30-XX:00:00. (Discovery-kanalene har inntil nylig hatt delvis lignende oppsett, mens MTG-gruppen ofte har 3x5 min pause pr. time.) Under bl.a. fotballkamper er vi seere så heldige at vi får begge reklamepausene i pausen av kampen, og får se kampen uavbrutt. Enig i at studiodiskusjon i SVT er mer interessant enn reklame i TV2, men det er ikke noe å kritisere TV2 for. Det er det som skiller statsfinansiert tv fra kommersiell tv, og er heller ikke noe nytt.

rickla
ricklaInnlegg: 1719
21.06.18 19:14

Blir litt urettferdig å samanlikne ein kanal som er avhengig av reklame med ein som ikkje er det. Dersom ein ser TV2 opp mot TV4 så blir det nok mykje likt, men meinar det er litt mindre reklame på TV4.

Uansett så er studiosendingane i SVT fantastiske. Ein nytelese å høyre på Nannskog.

Bakkus
BakkusInnlegg: 2205
22.06.18 01:41

Helt greit for min del. Har allerede gått lei av alle flosklene NRK gjengen lirer av seg i pausen. De sier så utrolig lite. Hvorfor er ikke Tjærnås med oftere?

Palimpsest
PalimpsestInnlegg: 5201
22.06.18 09:34

Helt enig med han over. Faktisk er jeg så inni granskauen lei av flosklene til ARK at jeg har tatt opp reklame og heller ser på det i to timer når kampen ikke går på TV2.

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 45796
22.06.18 11:09
Bakkus: Helt greit for min del. Har allerede gått lei av alle flosklene NRK gjengen lirer av seg i pausen. De sier så utrolig lite. Hvorfor er ikke Tjærnås med oftere?

Han der Schou høres jo bare ut som en fyr som henger i pubben og har drukket tre øl og har sett en kamp og forteller hva han føler......

Savner noen med tyngde. Hvor er det blitt av nerdene? Hvor er det blitt av de som kan komme med originale vinklinger.

Når er det bare jenvt småpjatt ispedd forsøk på vittigheter - der programlederen passer på å le litt, passe høyt, på steder der det skal være morsomt. Slik kvinner gjerne gjør når de sitter sammen med menn som prøver å være morsomme.

Det er egnet på en pub eller et utested, men ikke på tv.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester