Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

God sommmer, Norge!

NYTT TEMA
DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 45076
23.07.18 19:55

Ja, her kan man se for seg at TV2 tar opp konkurransen med NRK, nå når NRK har begitt seg ut på en ørkesløs og temmelig ensformig vandring med Lars Monsen og lite mer.

Hva kan så TV2 friste med ?! Aktuelle gjester. Vi får se. Det eneste som er annonsert er fjelltur med Vendela Kirsebom og Petter Pilgaard.

Hva har det norske folk gjort for å fortjene dette?!....

VivaLV
VivaLVInnlegg: 31368
25.07.18 21:34
DrSchwei: Ja, her kan man se for seg at TV2 tar opp konkurransen med NRK, nå når NRK har begitt seg ut på en ørkesløs og temmelig ensformig vandring med Lars Monsen og lite mer. Hva kan så TV2 friste med ?! Aktuelle gjester. Vi får se. Det eneste som er annonsert er fjelltur med Vendela Kirsebom og Petter Pilgaard. Hva har det norske folk gjort for å fortjene dette?!....

Så de siste 10 minuttene. REMA 1000 arving som satser på en artistkarriere og som vel er på grensen til at hun burde bli spart for å drite seg ut på Tv2 i beste sendetid.

Stenia
SteniaInnlegg: 2482
26.07.18 01:14
DrSchwei: Hva kan så TV2 friste med ?! Aktuelle gjester. Vi får se. Det eneste som er annonsert er fjelltur med Vendela Kirsebom og Petter Pilgaard.

De frister med noe helt annet enn Monsen på tur med haleheng.

Selv har jeg likt God Sommer så langt. Løst og ledig, gode programledere osv.

DrSchwei
26.07.18 11:29
Stenia: Selv har jeg likt God Sommer så langt. Løst og ledig, gode programledere os

Programlederne er flinke. Ikke noe å si på dem - men disse kjendisene de varter opp med. Jeg klarer virkelig ikke å interessere meg for Mia Gundersen eller Linni Meister. Virkelig ikke. Og denne egenpromoteringen av Grøtta og dise greiene, nei, ikke i min gate.

Objektivt sett, bortsett fra valg av en del gjester, så er det et OK program. Det kan jeg være medpå.

bjarsvei
bjarsveiInnlegg: 1452
26.07.18 11:37

Disse kjendiskvinnene når sitt ultimate høyde når de kaster klærne i se og hør som 44 åringer..det er siste støntet..før den brutale nedturen til ingenting starter...det nytter ikke å komme dragende med mia gundersen i dag...det er som å grave opp en kjendis-kirkegård....disse har vært ute lenge...Dorthe Skappel oxo...

bjarsvei
bjarsveiInnlegg: 1452
26.07.18 11:38

gjelder værdamer som begynner å synge på direkten oxo...som siste stønt...

DrSchwei
26.07.18 15:20
bjarsvei: gjelder værdamer som begynner å synge på direkten oxo...som siste stønt...

Men enkelte klamrer seg jo til jobben når man finner det kjedelig og underbetalt utenfor rampelys, derfor bringer man med seg appelsiner og glass med melk inn i studio for å virke interessant.

borbje
borbjeInnlegg: 5141
27.07.18 13:03

Forutsibart program, det er de samme kjendisene med overalt, gjerne i fra samme tv kanal..

Og Græsvik, uflidd hele tiden og blank i øya, hmmm 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg