Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvorfor det?

NYTT TEMA
VivaLV
VivaLVInnlegg: 31361
28.07.18 22:49

Betimelig spørsmål. Hvorfor lage ett slikt totalt umorsomt programm. Akkurat nå en seanse om brannmann/eiendomsmegler. Orket ikke se ferdig engang!

ruces
rucesInnlegg: 341
29.07.18 07:46

Absolutt enig; dette må være det minst morsomme konseptet noengang. Forunderlig at en hel gjeng med tilskuere sitter og gaper og ler men de er kanskje betalt. Rart ikke Trond Viggo har et snev av selvkritikk men hva gjør man ikke for penger.

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 45066
29.07.18 14:35

Feil tommel der - så på det i går, hadde lite annet å gjøre. Han andre skulle jo være ganske morsom, har jeg hørt - men dette var skuffende. Ikke mye morsomheter de klarte å lire av seg. Faktisk har vi folk rundt bordet i kantina som er langt morsommere enn dette til hverdags.....

Morsomhet om at hun hadde misforstått at en brannmann ikke er en som lager branner er ikke vitser på høyt nivå. Ei heller at det var en som het Herr Stick som fant opp stikkpillen. Det på sånn Donald-nivå.

(Innlegget ble redigert 29.07.18 14:36)

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 45066
29.07.18 14:37
ruces: gjeng med tilskuere sitter og gaper og ler men de er kanskje betalt.

Antar at de får gratis drikke, i mengder. Og så er det litt sånn at når man har betalt mye for å få le, så er det bedre å le enn å ikke le, vil jeg tro. En slags psykose, massesuggesjon, som oppstår slike steder. De aller fleste føler med strømmen.

VivaLV
VivaLVInnlegg: 31361
29.07.18 21:14

SAVNER 20 spørsmål jeg!

Evnt. annet lett gameshow.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg