Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Ex on the beach Norge

NYTT TEMA
Pumarsenalexis
PumarsenalexisInnlegg: 1509
19.09.18 23:44
AlphaBeast: Hvorfor ble hun så lei seg da?

Er vel ikke uvanlig at folk som f.eks. trekker seg fra diverse reality likevel synes det er trist å forlate stedet/folkene. Alt jeg vet er at hun påstår at hun ville hjem selv, så da antar jeg at det stemmer.

Xavi7
Xavi7Innlegg: 2448
20.09.18 07:27

Smarte de folkene bak dette programmet. De vet at følsomme smågutter som tøffer seg, ender opp forelsket. Og så tyner de den situasjonen max. Dette blir moro når tøffe, lille Henrik blir sjalu LOL.

att
attInnlegg: 24369
20.09.18 23:02

Herregud, for en gjeng. Hun Synnøve er det verste jeg har sett. Faen så harry. Og eksen til Melina er tusen ganger verre enn Melina. 

Stenia
SteniaInnlegg: 2596
21.09.18 02:04
att: Herregud, for en gjeng. Hun Synnøve er det verste jeg har sett. Faen så harry. Og eksen til Melina er tusen ganger verre enn Melina.

He he, ja :)

Melina vokser på meg. Hun er jo morsom. Den eksen hennes er jo en god venn som hun sa, men ikke så kjekk.

lsklars
lsklarsInnlegg: 68691
21.09.18 12:25
att: Herregud, for en gjeng. Hun Synnøve er det verste jeg har sett. Faen så harry. Og eksen til Melina er tusen ganger verre enn Melina.

Fantastisk sjekketriks når han prøver å få Inger til sengs. 

Tormund
TormundInnlegg: 22127
21.09.18 14:03
lsklars: Fantastisk sjekketriks når han prøver å få Inger til sengs.

Han har jo en selvtillit fra en annen verden den fyren. To utstikkende ribbein, og utseende som kun en mor kan være glad i.

nadajan
nadajanInnlegg: 10502
21.09.18 14:19

Så noen episoder nå for første gangen. Minner meg om mitt tidligere liv, men framstå på TV med det blir for sjukt. Håper det betaler seg for de som deltar.

Bleke
BlekeInnlegg: 16755
21.09.18 18:39

Det sier sitt når Melina begynner å virke som en fornuftig og likandes person.

Ellers så klarer jeg ikke å komme over hvordan folk sendes ut. Altså det gir liksom ikke mening, annet at de prøver å ta ut kjedelige karakterer som ikke skaper drama. Skjønner at produksjonen bestemmer alt, og deltagerne ikke skal føle seg trygge, og ikke skal skjønne spillet.

Savner en mer dramaturgisk motor som driver handlingen fremover. Det er liksom ex inn --> drama ensues --> fest --> drama, ny episode, to ut --> fest --> nye inne --> fest --> drama, rinse og repeat.

Tormund
TormundInnlegg: 22127
21.09.18 18:45
Bleke: Det er liksom ex inn --> drama ensues --> fest --> drama, ny episode, to ut --> fest --> nye inne --> fest --> drama, rinse og repeat.

Ser ikke problemet.

RickiBK
RickiBKInnlegg: 72334
21.09.18 18:46

Sånn,, jaixxx om the beach?

Magnific
MagnificInnlegg: 12561
21.09.18 19:50
Bleke: Altså det gir liksom ikke mening, annet at de prøver å ta ut kjedelige karakterer som ikke skaper drama. Skjønner at produksjonen bestemmer alt, og deltagerne ikke skal føle seg trygge, og ikke skal skjønne spillet.

Tipper det er flere ting som avgjør hvem som ryker, men at man byr på seg selv og skaper noe god tv har nok mye å si. Noen passer jo bare ikke inn i det hele tatt, noen vil sikkert reise hjem av eget ønske osv.   Noen ryker jo også fordi at de har spilt sin rolle, slik som Daniel.  Eneste måten å avslutte det uendelige dramaet rundt ham og flytte fokuset over på noen andre var å sende ham ut.

Siem-de-Jong
Siem-de-JongInnlegg: 4246
23.09.18 08:43
att: Herregud, for en gjeng. Hun Synnøve er det verste jeg har sett. Faen så harry.

Hun var også med på Paradise Hotel samme sesong som Malin men hun fikk jo bare tre episoder. Husker hun hadde tidenes mulighet til å sende ut Carl Aksel iløpet av de første dagene, noe hun nok angrer på da hun selv røk ut iløpet av første uke.

Når tror dere denne boken til Henrik blir ferdig? Kanskje han skal delta på flere program som en del av bokprosjektet?

DonVito
DonVitoInnlegg: 2887
23.09.18 13:53
Siem-de-Jong: Når tror dere denne boken til Henrik blir ferdig? Kanskje han skal delta på flere program som en del av bokprosjektet?

Bokprosjektet skal hete Text on the beach, så det blir nok med det ene programmet.

mcdermott
mcdermottInnlegg: 64262
24.09.18 12:10
Siem-de-Jong: Når tror dere denne boken til Henrik blir ferdig?

--- Blir gitt ut digitalt sammen med eller rett etter siste episode

Arshavin_93
Arshavin_93Innlegg: 29930
24.09.18 21:27

Synd Malin er ute. Eneste jenta der som var en tanke oppegående. Henrik og Adrian er legender.

kytec
kytecInnlegg: 36530
26.09.18 17:48

Henrik er sammen med Ulrikke Falch. Humor med tanke på at Haha, setter jo en politiske korrekt feminist med fokus på kroppspress i litt dårlig lys at hun blir sammen med en "Ex on the Beach" fuckboy med fokus på kropp og med lidenskap for analsex (i følge han selv).

Oslogg123
Oslogg123Innlegg: 662
26.09.18 17:50

Adrian tukler nesten mer på gutta enn på jentene...

PEF_1973
PEF_1973Innlegg: 1870
26.09.18 18:01

Kan jo hende Ulrikke Falch er mer glad i poesi enn analsex.

friluftslek
friluftslekInnlegg: 31
26.09.18 23:01

Ble faktisk litt nyskjerrig på hvilken stemme, gud forby, avkommet deres hadde fått..

AlphaBeast
AlphaBeastInnlegg: 8154
27.09.18 00:55
friluftslek: Ble faktisk litt nyskjerrig på hvilken stemme, gud forby, avkommet deres hadde fått..

Meget interessant tanke. Begge har en noget spesiell stemme, på hver sin måte.

Xavi7
27.09.18 07:14
Oslogg123: Adrian tukler nesten mer på gutta enn på jentene...

Catwalk-modellen tar for seg:-)

CryniX
CryniXInnlegg: 11605
27.09.18 22:28

Fryktelig synd at han måtte sjekke ut. Fryktelig.

Kælighet
KælighetInnlegg: 10629
27.09.18 22:31
CryniX: Fryktelig synd at han måtte sjekke ut. Fryktelig.

Første bommerten til produksjonen. Var helt nydelig med en så klein type der inne.

CryniX
CryniXInnlegg: 11605
27.09.18 22:47
Kælighet: Første bommerten til produksjonen. Var helt nydelig med en så klein type der inne.

Satte pris på kleinheten. Det var resten av fyren jeg hadde problemer med å ta seriøst.

Magnific
MagnificInnlegg: 12561
27.09.18 23:46

At Daniel er tilbake er faktisk bare slitsomt, oppfører seg helt rart.  Fryktelig ubeseluttsom, føler at alle behandler ham dårlig...  hva med å åpne øynene litt da. 

Nei, få det bort.

(Innlegget ble redigert 27.09.18 23:52)

_Mike
_MikeInnlegg: 87
28.09.18 00:10
Magnific: At Daniel er tilbake er faktisk bare slitsomt, oppfører seg helt rart.  Fryktelig ubeseluttsom, føler at alle behandler ham dårlig...  hva med å åpne øynene litt da.  Nei, få det bort.

Synes faktisk han ble behandlet litt dårlig i dag. Han må da få lov til å ligge inntil en jente uten at det betyr at han går til andre eller gjør noe med andre.

Når det er sagt lo jeg godt når han ble dumpet med Melina og 5 minutter senere spør Helene om hun ville satset med han.

Lanosoldaten
LanosoldatenInnlegg: 1356
28.09.18 17:15

Det er greit å være kjekk. Men å basere livet sitt på det slik Daniel gjør, reduserer han til en pus i mine øyne.

kytec
kytecInnlegg: 36530
28.09.18 17:18
Lanosoldaten: å basere livet sitt på det slik Daniel gjør, reduserer han til en pus i mine øyne.

En pus som får mus likevel. 

Rett skal være rett. 

Lanosoldaten
LanosoldatenInnlegg: 1356
28.09.18 17:22
kytec: En pus som får mus likevel.  Rett skal være rett.

Trenger ikke å være mye til mann for å få til det så lenge du husker gymmen.;) 

Xavi7
28.09.18 18:35

Daniel behandlet dårlig ? Haha. For en svamp han er.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester