Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Blålys TV2

NYTT TEMA
Hoppidioten
HoppidiotenInnlegg: 1060
03.09.18 19:30

Hva er dette for noe da? Høres for meg ut som en kopi av Nattpatruljen på MAX. På TV2 nå.

Hoppidioten
HoppidiotenInnlegg: 1060
03.09.18 19:55

Var meget bra dette. Mer variert enn Nattpatruljen som kun handler om fyll og narkopåvirka folk.

(Innlegget ble redigert 03.09.18 19:55)

dengelgen
dengelgenInnlegg: 873
04.09.18 10:33
Hoppidioten: Var meget bra dette. Mer variert enn Nattpatruljen som kun handler om fyll og narkopåvirka folk.

Dette var veldig bra! Jeg bor selv i Vest politidistrikt. 

Nattpatruljen har jeg sett det aller meste av (går jo i reprise ørten ganger) men det er 5-6 år siden det har kommet nye episoder. 

Den drukningsulykken som vi ble vitne til skjedde i juni i år -så dette er ferskt og relevant.  

Jeg skal definitivt se på dette videre i høst. 

jonas
jonasInnlegg: 29916
10.09.18 19:54

Virker som de følger færre saker men går dypere inn i de på dette programmet sammenlignet med Nattpatruljen. Sånn sett ser jeg at det har sin nytteverdi.

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 45246
10.09.18 19:58

Dette var jo faktisk et interessant og lærerikt program. Greit å få se hva en innsatsleder egentlig gjør. Krevende jobb. Ganske sterkt å se den drukningsulykken så nært. Proffe folk.

I det hele tatt - dette er jo mer folkeopplysning enn underholdning, noe midt imellom, så det er absolutt fornuftig og bra TV på en gang.

Stenia
SteniaInnlegg: 2507
11.09.18 01:39
DrSchwei: I det hele tatt - dette er jo mer folkeopplysning enn underholdning, noe midt imellom, så det er absolutt fornuftig og bra TV på en gang.

Enig.

Eller også er det veldig stor forskjell i personlighetene fra de fra Bergen og de fra østlandet ?

DrSchwei
DrSchweiInnlegg: 45246
11.09.18 07:32
Stenia: Eller også er det veldig stor forskjell i personlighetene fra de fra Bergen og de fra østlandet ?

Det er nok det. Det er mye mindre storby i Vest - Bergen er jo litt som en stor bygdeby, der den ligger ganske for seg selv uten altfor mye folk. Og de andre stedene er jo ganske små. Oslo er jo mye mer sammensatt og har et en mer brokete befolkning, og ligger jo også tettere utlandet. I tillegg er man flere innflyttere også blant de ansatte, som nok gir et annet og et ikke så tett og "koselig" miljø som i vest, vil jeg anta. Dette gjelder jo også på andre plan, som i arbeidslivet ellers, uteliv, utdanning etc.

lsklars
lsklarsInnlegg: 65316
11.09.18 10:20

Spesielt å være så tett på den rasulykken. Husker det godt fra nyhetene. Tragisk. 

HLund
HLundInnlegg: 7803
11.09.18 10:20
DrSchwei: Bergen er jo litt som en stor bygdeby, der den ligger ganske for seg selv uten altfor mye folk

Nå får du bråk :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg