Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

MacGyver sesong1 Blu-ray!

NYTT TEMA
Fritz_
Fritz_Innlegg: 11807
12.09.18 23:16

Fikk akkurat med meg at denne kommer i oktober! Det ser ut til at bildet blir kraftig forbedret. Og enkelte scener eller episoder har 16:9 format. Eller vil alle episodene ha dette formatet? Ble litt forvirret av teaseren der. En teaser som forøvrig IKKE er i HD. But here it goes:

MacGyver Blu-ray teaser #1

MacGyver Blu-ray teaser #2

King_Kenny92
King_Kenny92Innlegg: 3295
14.09.18 01:15

Er det den skikkelige Macgyver serien med RDA i hovedrollen eller er det rebooten? 

Fritz_
Fritz_Innlegg: 11807
14.09.18 06:01
King_Kenny92: Er det den skikkelige Macgyver serien med RDA i hovedrollen eller er det rebooten?

Du burde jo klikke på linkene jeg la ved. Det er selvsagt den orginale MacGyver. Det er det eneste som duger! :)

King_Kenny92
King_Kenny92Innlegg: 3295
14.09.18 22:16
Fritz_: Du burde jo klikke på linkene jeg la ved. Det er selvsagt den orginale MacGyver. Det er det eneste som duger! :)

Skulle gjort det ja hehe ;). Var litt for trøtt til å observere at du hadde lagt dem ved. Ja original serien er den eneste MacGyver serien for meg. 

Frank.N.Steen
Frank.N.SteenInnlegg: 1053
16.09.18 12:58
Fritz_: Fikk akkurat med meg at denne kommer i oktober! Det ser ut til at bildet blir kraftig forbedret

Takker for informasjonen/nyheten om denne utgaven. Har jo hele serien (minus de 2 eller 3 TV-filmene) men virker jo absolutt som en meget lovende og forbedret utgave, men tviler på at jeg kommer til å punge ut for alle sesongene (gang nr. 2) og blir vel til at jeg muligens sitter litt på gjerdet å se an, da jeg har fortsatt Miami Vice Blu-ray utgavene friskt i minne, og der var det mye grums og misnøye blant fansen. Bildet var oftest ikke problemet, men lyden derimot den var visstnok helt på jordet i mange episoder. 

Får håpe MacGyver får en bedre behandling og at prisen er til å leve med, og vis ikke har jeg som nevnt hele serien i hylla og kan fint leve med DVD kvalitet i mange år fremover.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg