Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Farmen 2018

NYTT TEMA
gorrart
gorrartInnlegg: 2297
06.12.18 10:03
Stenia: Min konspirasjonsteori :) Er at Karianne synger på samme nivå som Gaute lager sanger. De har sammen funnet tonen. Gaute er gira, kanskje han vil ligge med a. Eller kanskje ikke. Men han vil i studio å lage sanger om flatbrød, som hun kan synge...

Skal ikke se bort fra at Gaute'n har p*lt bort hytte og bil igjen, nei ...

Raggen_
Raggen_Innlegg: 5362
06.12.18 10:32

Når vi først er inne på scenarioer..

En lite kontroversiell teori kan jo være at Karianne og Kjetil går til finale, og at det ble for mye for Kjetil å tape mot noen andre enn Tonje. Å tape for Karianne blir rett og slett et for stort nederlag for han å takle, derfor reagerer han som han gjør. Han har vel kanskje hakket mer respekt for "prinsessa" si Tonje, og ville muligens tatt det mer med fatning om han hadde ryke mot ho..

Samtidig.. vedkommende som nå ønsker omkamp forteller at han/hun (selv om vi veit hvem) også mottok svar på et spørsmål og ble opplyst om tema på etpar andre spm, under intervju med produksjonen rett før finalen. Mulig den andre finalisten fikk samme behandling i tillegg til at han/hun bare viste seg å ha bedre kunnskap enn Kjetil.

Hoff nei, nå får det være nok farmen-teoriseringsskvalder fra min side. Har jo nesten ikke fulgt med på denne sesongen engang. Ragg over and out.

tendy
tendyInnlegg: 3444
06.12.18 11:21
kytec: Kjetil og en dame (mest trolig Tonje) kommer til "superfinalen". Kjetil vinner ikkje og tilter.  Noen som vedder i mot?

Tenkte i går før det ble avgjort hvem som gikk til semifinalen at Tonje vinner og Kjetil klikker.Nå er jeg enda mer sikker på at det er sånn.Selvfølgelig mulig jeg tar feil og Karianne vinner, men klarer rett og slett ikke se for meg at andre enn Kjetil kan stelle i stand et sånt drama etter en finale.Uansett har jeg aldri vært så spent foran en farmen-finale før.Herlig med litt action :)

(Innlegget ble redigert 06.12.18 11:22)

storpeder
storpederInnlegg: 5145
06.12.18 11:45
tendy: Tenkte i går før det ble avgjort hvem som gikk til semifinalen at Tonje vinner og Kjetil klikker.Nå er jeg enda mer sikker på at det er sånn.Selvfølgelig mulig jeg tar feil og Karianne vinner, men klarer rett og slett ikke se for meg at andre enn Kjetil kan stelle i stand et sånt drama etter en finale.Uansett har jeg aldri vært så spent foran en farmen-finale før.Herlig med litt action :)

Men på hvilken måte forandres det du skriver ved at det er Karianne som vinner og ikke Tonje?

tendy
tendyInnlegg: 3444
06.12.18 11:56
storpeder: Men på hvilken måte forandres det du skriver ved at det er Karianne som vinner og ikke Tonje?

Tja, si det.Det er nok mest pga magefølelsen at jeg tror Tonje vinner.For jeg undervurderer ikke Karianne, hun kan sitte på enormt mye kunnskap for alt jeg vet.Egentlig så håper jeg at sistnevnte vinner.Jeg pleier som regel å heie på underdogen, og Karianne virker som en svært trivelig jente.

dickenzz
dickenzzInnlegg: 1476
06.12.18 12:03
storpeder: Men på hvilken måte forandres det du skriver ved at det er Karianne som vinner og ikke Tonje?

Kan godt bli hun Karianne som vinner. Håper det, liker henne bedre enn Tonje med den skeive munnen

Perbu
PerbuInnlegg: 3870
06.12.18 13:35
Raggen_: En lite kontroversiell teori kan jo være at Karianne og Kjetil går til finale, og at det ble for mye for Kjetil å tape mot noen andre enn Tonje. Å tape for Karianne blir rett og slett et for stort nederlag for han å takle,

Nemlig!

rjohansen
rjohansenInnlegg: 35
06.12.18 14:16

Men hva om det er noe i mistanken om juks... Det er jo aldeles ikke helt utenkelig. At noen i produksjonen visstnok skulle ha fått en god tone med noen på gården og var alene med denne personen i noen timer før finalen. TV2 er jo delvis uten skyld da, det er vel ikke de som produserer.

Men er noe som skurrer når de sier til den tapende finalisten (da han/hun mistenkte juks på spm ni) at det kun var to stk som visste spørsmålene/svarene, og det senere viste seg at det var flere i produksjonen som gjorde det. Inkludert den som sto på god fot med en av deltagerne og var alene med denne på gården...

kytec
kytecInnlegg: 36479
06.12.18 14:22
rjohansen: Men hva om det er noe i mistanken om juks...

Spørsmål om de bør be hytteprodusenten om å hoste opp en ekstra hytte da. 

Blir jo plenty med gratisreklame. 

BBQsaus
BBQsausInnlegg: 182
06.12.18 14:53

Hvilket Farmen-uttrykk er best?

Kaste noen under bussen?

eller

Skynde seg sakte?

nadajan
nadajanInnlegg: 10502
06.12.18 15:57

"Fallhøgda er så stor".

Eksberten
EksbertenInnlegg: 24455
06.12.18 16:07
Raggen_: Å tape for Karianne blir rett og slett et for stort nederlag for han å takle, derfor reagerer han som han gjør

En ting er hva man gjør der og da. Noe helt annet er det å hyre inn advokat for å gå rettens vei, det gjør man ikke hvis man ikke mener man har en god sak.

JOlsen
JOlsenInnlegg: 2006
06.12.18 16:32

Hvorfor grep ikke Gaute inn? Godtar de juks? Og at Tonje vinner er så urettferdig. Kjetil er vonbroten, og det skjønner jeg godt. 

Art-Vandelay
Art-VandelayInnlegg: 39255
06.12.18 16:35

Det jeg ikke helt klarer forstå logikken i, er at den tapende også visstnok fikk vite et par spørsmål før finalen. Det samsvarer ikke med at vinneren skal ha funnet en god tone med noen i produksjonen, som så har gitt svarene. Hvorfor har flere fått vite svarene? Og om Kjetil er taperen, og fikk vite spørsmål på forhånd, hvorfor ikke si noe? Særlig om han vet at motstander (en som i utgangspunktet er mindre kunnskapsrik) også har svarene.. Noe skurrer her..

JOlsen
06.12.18 16:37

Tonje er bare simpel og viser en side som ikke er særlig bra. Og vinner med å jukse, det er ikke til å tro. 

Pumarsenalexis
PumarsenalexisInnlegg: 1506
06.12.18 18:00
JOlsen: Tonje er bare simpel og viser en side som ikke er særlig bra. Og vinner med å jukse, det er ikke til å tro.

Hvordan vet du at hun vant?

Vepsebrodden
VepsebroddenInnlegg: 273
06.12.18 19:11

Spørsmålet er, hvem vant melkespann?

Basert på at Karianne er ekstremt trent og har vert inne kortest konkluderte pappa med at hun slo Tonje i dette. Viderebant Karianne. Kjetil tilta. Eller hva sier Storpeder? 

Fins Småpeder også?

Vepsebrodden
VepsebroddenInnlegg: 273
06.12.18 19:22

Så Lene om Irene. Den største idioten i dette spillet var egentlig Dineke som lokket stakkars Irene kynisk ut på glattisen. Irene burde ikke blitt med på noen avtale men da hadde hun bare truet med at Irene ble førstekjempe slik som hun gjorde med Tonje. 

Tonje og Irene og Lene og Karianne.

ikke lett å si hvem som er mest ekte. Kommet an på lurhet mm.

(Innlegget ble redigert 06.12.18 19:23)

odddds
oddddsInnlegg: 970
06.12.18 23:41

Er karianne som slår kjetil i finalen

JOlsen
07.12.18 09:28
odddds: Er karianne som slår kjetil i finalen

Hvordan vet du det? Er du synsk? 

Fjellvaaken
FjellvaakenInnlegg: 4097
07.12.18 09:51
kytec: ny informasjon som ingen her på tråden hadde fått med seg allerede.

Er du ordstyrer her?

Du har vandret herinne såpass lenge at du burde skjønne noen "kommer innom" uten å ha lest tråden.

Dessuten fikk jeg tommel så så ille var det vel ikke.

storpeder
storpederInnlegg: 5145
07.12.18 10:08
JOlsen: Hvordan vet du det? Er du synsk?

Det er vel ikke akkurat slik at finalen går live (med mindre man faktisk gir klageren en ny sjanse i en ny finale) så mange vet selvsagt med sikkerhet hva som har skjedd. Ut fra det vi vet er det mest sannsynlig Karianne som slår Kjetil i finalen. Det er helt sikkert at Kjetil er i finalen, men vi kan vel ikke med 100 % sikkerhet utelukke at enten Kjetil vinner og en av de to jentene taper, eller at Kjetil taper for Tonje.

(Innlegget ble redigert 07.12.18 10:09)

JOlsen
07.12.18 10:13

Det er vel Kjetil som springer til skogs fordi hun har juksa. Men ingen vet med sikkerhet hva som skjer. 

odddds
oddddsInnlegg: 970
07.12.18 11:34
JOlsen: Hvordan vet du det? Er du synsk?

Ja

kytec
07.12.18 12:11
Fjellvaaken: Er du ordstyrer her?

Opplevde du kommentaren min til deg som forsøk på ordstyring? 

Rosa11
Rosa11Innlegg: 116
07.12.18 12:16

Håper bare de viser dramat på TV. Kjipt om de bare har valgt å klippe alt vekk. Det er så typisk. 

(Innlegget ble redigert 07.12.18 12:17)

Perbu
PerbuInnlegg: 3870
07.12.18 12:32
Rosa11: Håper bare de viser dramat på TV. Kjipt om de bare har valgt å klippe alt vekk. Det er så typisk.

Tipper at selve Farmen-sendingen blir frisert og pyntet på, mens de kanskje legger det mer skandaløse ut på nettsidene sine, eller lager en egen sak på TV2-nyhetene. Søndag blir det avslørt hvem finaletaperen er, og nyhetsmediene kommer ikke til å la det ligge.

JOlsen
07.12.18 12:59

De klipper det nok vekk, så feige  er de nok. Får neppe se at en forlater åstedet. Feil vinner. 

kytec
07.12.18 13:06

Lurer på om noen i TV2 eller produksjonsselskapet frekventerer Farmen-trådene? 

Rosa11
Rosa11Innlegg: 116
07.12.18 13:35

Ja, de klipper sikkert alt vekk og vi får bare lese om det i media. Kjedelig synes jeg. Fryktelig dårlig og skuffende sesong  Lene og Tonje har fått ALT for mye oppmerksomhet. 

Hadde Irene, Vidar, Jørgen, Kim, Håkan (samt at Lasse vant Torpet) vært med fra start til slutt, så kunne dette blitt en underholdene sesong, tror jeg. Lene, Tonje, Dineke og Karianne er kjedelige og ikke særlig underholdende. Skulle ønske de røyk ut mye tidligere men...

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester