Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Paradise Hotel 2019

NYTT TEMA
InDeilawetrust
InDeilawetrustInnlegg: 24216
16.05.19 17:53
Tormund: Heldigvis sluttet de å ta med runkingen til Mario.

Voldsomt så opptatt du er av det, du hadde sikkert tatt deg en runk du også om du hadde ligget i samme seng som Sofie ;) 

Mario har også svart på spørsmål vedrørende det hvor han mener at det aldri skjedde men at han skjønte det kunne se sånn ut. Men sikkert bullshitt haha.

De folkene som klipper sammen dette har det artig, så er ikke helt utenkelig at de bevisst har fått det til å se ut sånn, bare ved at Mario gjorde en bevegelse mens han sov for eksempel. Da kan de forsterke den bevegelsen og skru opp tempoet litt så det ser ut som runking. 

(Innlegget ble redigert 16.05.19 17:56)

kibby
kibbyInnlegg: 35707
16.05.19 18:04

Adele er en meget spesiell person.

Makatelli
MakatelliInnlegg: 9724
16.05.19 18:22
kibby: Adele er en meget spesiell person.

Hun eier ikke ryggrad virker det som. Lettpåvirkelig, og ganske løs på tråden også. 

gourmande
gourmandeInnlegg: 12610
16.05.19 18:40

Mario ga fra seg mye "makt" ved den seansen, hva den seansen nå enn var, men "kropper i bevegelse" var det jo. Bettina kommer til å bruke det for hva det er verdt. Hun er slu.

kibby
16.05.19 18:42
Makatelli: Hun eier ikke ryggrad virker det som.

Skjønner ikke spillet heller.

Først gjør hun alt Thea, Adrian og Jamilla vil. Så ombestemmer hun seg og angrer på valget. Så angrer hun på neste valg da hun sender ut Kine. Så hører hun på partneren sin og velger alliansen til Mario. Så sier Mario at han vil ha ut Adrian og hun blir lei seg. Hallo? For det første sa hun at hun var lei av Adrian fordi han ikke ble sjokka/skuffet over at hun hooka med Fredrik. Og selvfølgelig vil Mario ha Adrian ut. Han har jo vært den Mario ville hatt ut hele veien.

And it gets worse. Merkelig vesen. 

Elguaje
ElguajeInnlegg: 19384
16.05.19 21:56
kibby: Skjønner ikke spillet heller.

Hun har da i hvert fall selvinnsikt på det, og har jo sagt at hun ikke er skapt for å spille dette spillet. 

kibby
16.05.19 22:13
Elguaje: Hun har da i hvert fall selvinnsikt på det, og har jo sagt at hun ikke er skapt for å spille dette spillet.

Tipper hun føler seg klein å se dette i retrospekt. Mer vinglete og dørmatte skal du lete lenge etter.

Tormund
TormundInnlegg: 23907
16.05.19 22:44

Fredrik sitt forhold til Tix er noe av det kleineste i Pærra sin historie.

InDeilawetrust
InDeilawetrustInnlegg: 24216
16.05.19 23:13

Hadde håpet Henrik skulle ha baller til å gå bak Thea så hadde vi kanskje fått noe action. 

Kælighet
KælighetInnlegg: 11254
16.05.19 23:38

Ikke så synd på Fredrik. I og med at han røk ut nå får han sikkert tid med Adele til siste uke når de kommer tilbake som jury.

Adele var et flott tilskudd. Kanskje litt uansvarlig av produksjonen å slippe henne inn, men hun hadde positiv energi og bidro til spenning med vinglingen sin.

En jurystemme til Adrian også. Hvis Thea, Severin, Jamilla og Bettina alle ryker ut og stemmer på han i en finale har han fem stemmer når man tar med Adele. Da tar Adrian det uansett hvilken jente han er med. Det forutsetter at ingen i finaleparene er fra egen allianse. Det samme gjelder Thea også hvis Adrian ryker i stedet. Står de to sammen taper de nok med én stemme. Alle beregningene er forutsatt at det er ni stk i juryen, at Bettina ender opp på deres side og at de ikke overrasker med å slippe inn Robin nå i siste liten.

Jeg lever i trua! Mario har spilt spillet kanskje best bortsett fra disse, så han har fortjent en seier, men samtidig hadde det vært deilig om han ble jekket ned.

Favorittene mine pdd:

1) Adrian
2) Bettina
3) Thea
4) Severin
5) Henrik

Krysser fingrene for at Sofie, Mario, Tix og eventuelt Thea Kristine ikke vinner. Heller Jamilla og anonyme Marthe enn disse.

Makatelli
MakatelliInnlegg: 9724
16.05.19 23:50

Jeg er faktisk helt enig i dine vurderinger. Jeg tror Andreas vinner dessverre. Særlig hvis han står i en finale mot et par fra sin egen allianse. 

kibby
17.05.19 00:33
InDeilawetrust: Hadde håpet Henrik skulle ha baller til å gå bak Thea så hadde vi kanskje fått noe action.

Enig.

kibby
17.05.19 00:36

Mine favoritter er Bettina, Andreas og Marthe. Også is Mario growing on me.

Helt greit at Fredrik røk. Fin fyr, men ikke helt klar for et slikt spill stakkars.

Blir spennende å se om både Kine og Adele er i juryen, jeg tviler. I og med at Adele sendte hjem seg selv. Merkelig hvordan dette endres fra lov/ikke lov mellom de ulike sesongene. André fikk lov i sesong 1, mens Labi ikke fikk lov i sesong 6. Adele får lov i sesong 11.

MarcoMauritz
MarcoMauritzInnlegg: 1135
17.05.19 00:39

Adrian kan aldri vinne så lenge han stoler blindt på Tea. Skjønner ikke helt greia til Tea. Hun kan da ikke være så dum at hun stoler på Henrik. 

Deilig at Bettina kom inn nå. Synd ikke Robin også kom inn denne uken. Helt meningsløst å gi Fredrik to sjanser istedetfor han. 

Severin, Jamilla og Adrian heier jeg på nå. Og litt Bettina. Tea mister jeg respekten for. Liker nesten Marte bedre enn hun nå. 

St.Unix
St.UnixInnlegg: 2192
17.05.19 04:19

Mario er enten verdens beste til å sjonglere damer eller verdens dårligste. Jeg vet ærlig talt ikke. Det ser ut som et togvrak på TV, men det virker jo som om han får det til likevel. Fascinerende greier.

Ellers er Bettina en helt fantastisk personlighet, i hvert fall relativt til de andre gråmusene der inne. Hundre hakk over resten når det kommer til utstråling. Denne sesongen trengte henne tilbake like mye som Jamilla trenger lykkepiller og et kurs i sosialt samvær.

TrueTopRed
TrueTopRedInnlegg: 3194
17.05.19 14:40
St.Unix: Jeg vet ærlig talt ikke. Det ser ut som et togvrak på TV, men det virker jo som om han får det til likevel.

Bettina vet jo om situasjonen og spiller på det nå, så å si at han får det til før man ser sluttresultatet er kanskje for tidlig. 

Xavi7
Xavi7Innlegg: 3689
17.05.19 15:03

Ikke godt å si hvordan dette ender. Tipper Tix eller Adrian vinner.

Rinor91
Rinor91Innlegg: 13401
20.05.19 11:30
Rinor91: Godeste Sofie blir helt sikkert sendt inn igjen med en super makt anyways.  Ikke bli for glade nå folkens...

Dette ble sagt for 1 mnd siden. Som sagt som gjort. 

Produksjonen har vel en avtale med hun.

peraleks
peraleksInnlegg: 5814
20.05.19 21:58

Må si jeg liker Severin, tar Mario på pisset sitt hver eneste gang.

kibby
20.05.19 22:02

^ Selv om han sa Akkurat det samme om jamilla i sync selv. Mario er i det minste ærlig

Tormund
TormundInnlegg: 23907
20.05.19 22:07

Dette ble hakket for kleint, selv for årets sesong å være.

peraleks
peraleksInnlegg: 5814
20.05.19 22:13
kibby: Mario er i det minste ærlig

Jeg vet ikke helt, syns Mario er pil råtten tvers gjennom. Er jo glimrende TV men dæven som han holder på. Fortjener jo slikt sett å vinne hele Paradise, har sjeldent sett en karakter spille såpass mye på følelser.

GoingKronos
GoingKronosInnlegg: 45955
20.05.19 22:50

Mario er virkelig et usselt menneske, manipulerer og spiller på følelser og når løgnene tar han igjen så gråter han seg ut av det. 

att
attInnlegg: 24564
20.05.19 23:01

Rå episode. Bettina virker ikke helt god, hun heller. 

HLund
HLundInnlegg: 12380
20.05.19 23:04
peraleks: Jeg vet ikke helt, syns Mario er pil råtten tvers gjennom. Er jo glimrende TV men dæven som han holder på. Fortjener jo slikt sett å vinne hele Paradise, har sjeldent sett en karakter spille såpass mye på følelser

Nå har jeg omtrent ikke sett noe av årets sesong, men er ikke denne Mario mer eller mindre blitt sammen med Sofie nå i etterkant? Tyder vel i så fall på at det kanskje er litt ekte følelser der og ikke bare pill råttenskap.

Ka9nen
Ka9nenInnlegg: 13727
20.05.19 23:07
HLund: Nå har jeg omtrent ikke sett noe av årets sesong, men er ikke denne Mario mer eller mindre blitt sammen med Sofie nå i etterkant? Tyder vel i så fall på at det kanskje er litt ekte følelser der og ikke bare pill råttenskap.

Jeg tror dere som er så manisk opptatt av Paradise Hotel hadde fått dere ett bedre liv om dere tok dere en chill pill, gjerne flere.

(ironi)

HLund
HLundInnlegg: 12380
20.05.19 23:12
Ka9nen: Jeg tror dere som er så manisk opptatt av Paradise Hotel hadde fått dere ett bedre liv om dere tok dere en chill pill, gjerne flere.
(ironi)

Ja, nå traff du skikkelig godt gitt.

Ka9nen
Ka9nenInnlegg: 13727
20.05.19 23:12
HLund: Ja, nå traff du skikkelig godt gitt.

Da har vi noe felles ikveld.

Kos deg videre med PH :)

GoingKronos
GoingKronosInnlegg: 45955
20.05.19 23:21
HLund: Nå har jeg omtrent ikke sett noe av årets sesong, men er ikke denne Mario mer eller mindre blitt sammen med Sofie nå i etterkant? Tyder vel i så fall på at det kanskje er litt ekte følelser der og ikke bare pill råttenskap.

Opplagt følelser, men det utelukker jo ikke at det er pill råttent. Det beste av bedriten oppførsel skjer i forhold, og han er en ekstremt dyktig manipulator.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg