Dette er fullstendig korrekt :D
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Dette er fullstendig korrekt :D
John Arne Riise (tidenes bækk), Lasse Matberg (Vant italieske "skal vi danse"), Anniken Jørgensen (influensa), Espen Rustad Thoresen (komiker), Eli Kari Gjengedal (værdame), Thomas Felberg (kan alt om musikk), Øde Nerdrum (sønnen til Odd), Terje Sporsem (komiker), Signy Fardal (redaktør og som regel sur),
Kine Olsen (dattera til Drillo), Ida Fladen (sportsklubben VG), Sølje Bergman (vaksinemotstander).
Kjente nesten alle jeg.
Mads Hansen er den beste Farmenprogramlederen noensinne!
Ingen unødvendig preik, rett på sak, korrekt og presis. Har hørt at han har veldig høy IQ og det er vel derfor han har en tendens til å snakke litt for fort, men har kommet seg i det siste. Mads, tren deg på å snakke litt saktere. Jeg ser frem til å se deg som programleder i mange sammenhenger fremover!
Det er skikkelig urettferdig at vi rike som har kjøpt Sumo ikke kan prate om dagens episode ennå bare fordi dere pengelense gjerrigknarker ikke har råd og må se Farmen på linær-TV.
Pengelense gjerrigknarker? Høre du ikke selv hvor dumt utsagn dette er? Man kan ikke samtidig være pengelens og gjerrigknark( ser bort fra annen "formue" som det ikke er tale om her) Det er først når man har penger,man får anledning til å vise om man er gjerrigknark eller ikke.
Det er hun god til. Hun må ha ekstra poeng for gå videre. Blir spennende dette her.
Det tviler jeg på, det holder nok med poengene fra de ordinere spørsmålene.
Hvis han hadde klart å mindgame Sindre ut av en tautrekkings-kokkuranse så er det intet mindre enn svært imponerende.
Schjetil Blodøks > Yoda
Har du planer om å skifte ut Tormund med nytt nick i nærmeste fremtid nå?
Har ikke streifet tankene mine. Du da?
Det som er mest irriterende er at jeg vet farsken ikke når programmet er ferdig på fattig-TV heller. Beregner en god time, men så er det jaggu meg så mye reklame som skal sendes også at jeg blir svimmel av å tenke på det.
Når slutter det egentlig? Begynner det 2140??
(Innlegget ble redigert 01.12.20 19:59)
Det er alltid minst 2-3 minutter forsinket, helt opp til fire og et halvt, slik at TV2 kan fore oss med med uønsket reklame i forkant. Heia Vestlands-Karianne!
(Innlegget ble redigert 01.12.20 20:03)
Jeg skriver under på denne.
Tenkte at hvis ikke du skulle gjøre det, så vurderer jeg en mail til Mod sjæl.
Selv har jeg ingen problemer med å vente til dagens episode går på lufta, men du begynner kanskje og bli søvnig rett etter dagsrevyen?
For min del må hun gjerne flashe litt, hun er jo en flott og sjarmerende jente.
Er dere ladd?
Blir spennende å se hvem som ryker i dag.
Går Kjetil fra topp til bunn og ryker i kunnskapstesten?
Hva med resten av konkuransene? Gårdskonkurranse, hinderløype og matlaging kan vel være aktuelle konkurranser?
Hvem vinner i så fall disse Karianne K er kanskje favoritt i gårdskonkurransen, kanskje Daniel i hinderløypa og kan Karianne Vilde ta den siste plassen? I så fall tar vel Daniel seg lett til finalen i smiing. Hvem vinner da melkespann av kariannene? Vinner Karanne K så vinner hun nok finalen, hvis ikke vinner nok Daniel..
Det blir kanskje en overraskelse her ;) Så får noen hate meg pga uttalelsen, men jeg har ikke røpet noen person iallfall. Håper det heller høyner spenningsnivået:)
Det var en del spørsmål der Eksberten....
Hvor mange høner? Håper de husker at hønene har høner.
Kjetil sliter nå
PG også...
Kjetil ja, "skryter" av å ikke ha åpnet boken på 10 uker, men hvorfor sliter bondesønnen?
Å ja, fordi eg er på delay og du vet bedre :-)
(Innlegget ble redigert 01.12.20 21:55)
Kjetil ut. Trist, not
Mindgames fungerte ikke så godt i kunnskap gitt...