PG er 1 år eldre enn Gamla -tenk hvor mye furore hun kunne gjort????
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
PG er 1 år eldre enn Gamla -tenk hvor mye furore hun kunne gjort????
Samme hvert år. dette. Den som ser ut som er raskest er det ikke
Hva er det i morgen? Gårdskonkurranse og ?
Ett innlegg slettet grunnet usaklighet og upassende oppførsel. Innlegg som siterte innlegget som ble fjernet er også slettet.
Slike innlegg er unødvendige og ytterligere overtramp vil få konsekvenser.
Modereringen skal ikke kommenteres i tråden. Klage og spørsmål rundt dette kan rettes til diskusjon@vg.no
/VGD MOD
9 sek. Det er close, men på den annen side vinneren mener han gruste konkurrentene så 3 sekunder er mye her.
Smiing av nøkkel kanskje?
Eller er den en del av gårdskonken?
Kan Thor ha skjult at han er «MasterChef» hele oppholdet? Det er mye timing og å holde hodet kaldt i den konkurransen. Er Daniel en skjefssnekrer? Blir det hestehåndtering? Alle hestefolkene er vel ute?
Våger meg igjen ut på en påstand om at Karianne V. kan slite der.
Neida, nå roter du igjen! Alt smelter rundt henne, til og med metall!
Tanngarden trodde hun skulle vinne Farmen. Ikke mye som tyder på det. Katastrofe i hinderløypa. Fikk som fortjent.
Ble sagt tidligere at Sindre er den eneste som har lagt på seg på Farmen, ser ikke ut til at de to "jentene" har vært på slankefarm heller....
Ser i opptak.
Tør ikke å skrive mer i kveld når jeg regelrett spoila hinderløypa for lineær-folket i dag! Ser ut som krisen ble avverget selv om jeg ble sitert før jeg rakk det. Hjerte i halsen der altså, phew
Sindre, KV, Karianne og Daniel har vel alle tatt litt ekstra, siden de ofte har stått med maten før den kommer til kjøkkenet.
Ref seansen hvor de delte den siste resten av fløten med Mathias, hvor de sa at de pleide å gjøre dette hver kveld, da han prøvde å komme inn i den gjengen før Torpet-finalen.
Jeg som siterte deg?
Hva i helvete er vitsen med å skrive her etter at du har sett det på sumo? Bare for å irritere?
Gratulerer!
Skuffende at hun som skryter så av crossfit trening sin i oslo ble sist i hinderløypa :S
(Innlegget ble redigert 02.12.20 08:07)
Gjettekonk hvem som kommer til semifinalen?
Hadde forventa noe bedre av Daniel i hinderløypa som har 2 år i militæret. Men der satt han nok bare på et kontor og var aldri ute i felten.
Nei heldigvis ikke, radmagre kvinnfolk er ikke noe fint.
Dette tar PG eller Tor. Tennern blir slått ut.
MacanT
Nei, enig. Det er mellomtingen som er best.
Mulig det!
Heihei, ikke gi meg dårlig samvittighet rett før VGD stenger 'a :/
Tingen er at jeg trodde det ble diskutert at PG hadde vunnet "ikke værst PG", "Dæven så bra", så da skrev jeg hva jeg mente om saken.
En ærlig misforståelse bare.
Det jeg synes er merkelig er at Sumo legger ut episoden lenge før det blir vist på TV2, selv om det nå er utslagsrunder hver episode, når vanlige tvekamper blir sendt samtidig som de går på TV2. Jeg kan gå inn nå å se hvem som ender i finalen faktisk. Er jo helt idiotisk.
Jeg tror du tok den kommentaren litt for seriøst.
Da er jeg godt under dyna allerede.
Var det godt?
PG kan godt vinne dette, en verdig vinner.