TheJedi: Det er helt tydelig for meg at dette er regissert av produksjonsteamet.
Og der ligger skuffelsen for meg også, dette blir tydeligvis ikke helt ekte og det har jeg stusset på mange ganger tidligere også.
Nå det er sagt -
skal dette ha en generell underholdningsverdi så må temperaturen til tider være høy.
Jeg syns de største drittsekkene er de som har slengt ureflekterte kommentarer på sosiale medier og ikke har villet skjønne greia.
Ellers gjentar jeg at Daniel er mye misforstått. Han sier ting på en ærlig og rett fram måte samtidig har han vist ydmykhet nok til å justere enkelte uttalelser som ble sagt under stress og utkjørthet.
Heller ikke alle har samme ambisjonene for å vinne (fks. Kjetil som ikke har lest gårdsboka engang) og da blir de ut fra det annerledes og mindre "fightere"
(Innlegget ble redigert 07.12.20 08:52)

TheJedi: Jeg synes årets Farmen har vært den dårligste hittil. Full av fjortiser med megamanikomplekser, arroganse og sabotasje ut av en hel annen verden, og helt tydelig inngripen i hvem som vant fra produksjonsteamet. Dette er nok siste sesong jeg ser på Farmen.
Det er vel slik barn, unge og yngre voksne forlanger at underholdningen skal være nå for tida.
For Farmen har mange seere, selv om det sikkert har vært flere som har sett på denne sesongen pga mye sofasitting i forbindelse med coronaen. Men hvis velvoksne folk og eldre hadde vært interessert i så mye tull og fjas som det har vært servert på Farmen de siste årene, hadde de nok vært oppi i rundt 1 millioner seere. Men dette fenger nok ikke hos alle. Forståelig nok.
(Innlegget ble redigert 07.12.20 11:02)

TheJedi: Uansett fremsto han til tider som en meget usympatisk drittsekk.
Nja er ikke helt enig i dette nei. Daniel var av og til litt kvalmsekk Var litt stygg mot noen,, men han var jo sånn mollstemt av natur, virket litt dyster og ondsinnet utenpå, noen av oss er skapt slik. At han så på Farmen som et spill og brukte en del tyvtricks i forhold til dette er da vel helt ok. Nå ville jeg helst at Sindre skulle vinne, som var en friskus på alle områder. Men da Daniel MEGET overaskende vant matkonkurransen, da var han min soleklare favoritt. Men så er jeg også trønder :-)
(Innlegget ble redigert 07.12.20 13:45)

To innlegg er slettet grunnet kommentering rundt moderering. Dette skal ikke forekomme og flere innlegg har kommet fra brukere med små stikk mot modereringen i tråden. Dette er ikke greit.
Det blir hevdet at moderatorer har slettet over en lav sko og at antall innlegg ville vært langt høyere uten. Faktum er at denne tråden har over 3000 innlegg. Totalt er det slettet i overkant av 30 innlegg i denne tråden. Det utgjør altså en marginal del av totalen og ville ikke hatt betydning for plasseringen på listen over farmesesongenes antall innlegg.
Vi gir klare og tydelige beskjeder om at kommentering av moderering ikke skal skje i trådene, men sendes på e-post til diskusjon@vg.no. Dette gjelder selvsagt i dette tilfellet og. Brudd på dette vil få konsekvenser, for det har vært mange kommentarer og små «stikk» mot kommenteringen her de siste ukene.
Til kommende tråder rundt aktuelle tv-serier forventer vi en bedre oppførsel i trådene enn hva som har vært situasjonen nå i høst i flere tråder rundt tv-program. Det er helt naturlig å kommentere deltakere, men ikke i de ordlag som er skjedd tidligere sesonger og også denne sesongen. Ting har bedret seg veldig etter notiser og rydding, men det henger enda litt rusk igjen som jeg håper vi alle bidrar til å fjerne i fremtidige tråder.
VGD-Mod
(Innlegget ble redigert 07.12.20 16:31)