Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kompani Lauritzen sesong 2

NYTT TEMA
jonas

jonas
08.05.21 21:59

Men "5 poeng for oppriktig forsøk" var vel litt tynt? Var det avtalt på forhånd?

Edit: Og frekk taktisk manøver av mattelærer Tjora i dimmekampen.

(Innlegget ble redigert 08.05.21 22:04)

trminator

trminator
08.05.21 22:06
jonas: Og frekk taktisk manøver av mattelærer Tjora i dimmekampen

Av alle dimmekamp-øvelser å møte Tjora i, tror jeg dette var nær den verste. 

dengelgen

dengelgen
08.05.21 22:07

44 Brandstorp har imponert meg, sjarm har hun også ;D

jonas

jonas
08.05.21 22:10
trminator: Av alle dimmekamp-øvelser å møte Tjora i, tror jeg dette var nær den verste.

Jepp. Jeg er mattelærer selv, ser potensiale for å bruke den øvelsen som adspredelse i mattetimene. 

Solvgutt1

Solvgutt1
08.05.21 22:12
jonas: Edit: Og frekk taktisk manøver av mattelærer Tjora i dimmekampen.

Frekk og frekk, den var ganske åpenbar. Smart å legge på én i tilfelle Ulrikke kjørte samme taktikk da.

(Innlegget ble redigert 08.05.21 22:12)

sankaa

sankaa
09.05.21 10:08

Når Hulsker har kommet seg gjennom "grotta" og gir fenriken en skikkelig bamseklem var også et flott øyeblikk!

(Innlegget ble redigert 09.05.21 10:09)

pompel123

pompel123
09.05.21 10:16
Sarella: Hulsker sneik seg over streken igjen, gudeflaks den fyren der.

Helt nydelig at han fremdeles er med!

sankaa

sankaa
09.05.21 10:26
pompel123: Helt nydelig at han fremdeles er med!

Enig, Hulsker er en av de som hever denne sesongen.

Blir sikkert flere sesonger, og tror konseptet tåler det greit. Det blir nok mye av de samme øvelsene i sesong tre, men det er deltakerne som gjør hele serien for min del. Så lenge casten er god, vil programmet fortsette å levere.