Han er Bergenser.........
Du må være logget inn for å bruke denne funksjonen.
Logg inn Ny bruker? Registrer deg her.Ny bruker? Registrer deg her!
Han er Bergenser.........
Å nei... Her høres det ut som det er 140 bergensere i kroppen hans.
Han vinner nok årets utgave :)
"Hææælvete, eg falt ned i enda et hull!"
Herlig type, da.
Usmakelig av hallodama å avsløre så mye om hvem som havner i duell.
Endelig kvitt Jakob, den ekleste deltaker i 71 noen gang.
Ja Endelig! Virkelig på tide! Nok om han forresten ;-)
Da er det "mor Eva" som godt kan være nestemann ut- likevel er det en mer "standard" 71-gruppe som er igjen nå og blir spennende å følge dem videre oppover...
...Vestlandet- for snart er det 4 deltagere igjen og semifinale, og fremdeles befinner de seg på Vestlandet, som de har gjort siden program 1 :)
Reisen langs vårt langstrakte land er det ikke mye igjen av i 71 grader nord. Eneste som er igjen et at finalen er på nordkapp, hvis den ikke er på vestkapp i år...
Kan jo være de begrenser reisevirksomheten mest mulig pga. corona.
Denne runden fraktes både deltakere og crew med den ferja de stadig er på, for å begrense reising ellers. Dette ble jo spilt inn i sommer.
Tipper de drar videre til Lofoten eller noe etter neste etappe. Deretter rett opp til Nordkapp.
Hvor ble Per Øyvind av? Så ikke de to første minuttene.
P Ø syk og må rett i duell. Hadde gledet seg mye til denne etappen.
Det er altså så flott filming i 71 grader nord. Får virkelig fram naturen.
OK.
Dårlig taktikk fra Eva. Ho kunne bare stoppe da ho hadde eit greit høgt og stabilt tårn da det var 3 - 4 min igjen og Per Øyvind hadde nix og bare konsentrert seg om å holde balansen.
Ev bygge videre om PØ nærmet seg.
Er hele sesongen inkludert finalen på vestlandet? I så fall burde de ikke kalle 71 grader nord. 62 grader nord eller vestlandsekspedisjonen hadde passet bedre..
Finalen avgjøres på Nordkapp i år også.
har vært der .... fy som dem sliter i dag
Samme plassen / kommunen som du ser toppiderettsuka fra
Toppidrettsveka :)
Skulle gjerne sett Jacob og Helena her, tipper de er sjeleglade for å være ute.
RÆTT SKA VÆRA RÆTT :-)
(Innlegget ble redigert 01.12.20 21:21)
Dæven så ikke bra ut den foten der
Mario sier på slutten at han ville gitt penger for å se Helene der :-D
To sjeler en tanke :-)
Ingen som turte å kommentere Yrjas "bekledning" på svømmeturen..
Ja, har sett Tustnastabban flere ganger fra Hurtigruta.
Lei av å bli utestengt, så nei.
Yrja er ei beintøff dame. Mens gutta gikk på fjellet med full bekledning, legger hun avgårde i shorts og t-skjorte:) Det så jævla kaldt ut! Ser gjerne at hun kommer til finale programmet.
Yrja svømte i drakta til den forrige deltageren som røk ut ;)
Ja satt å tenkte på det i går: lurer på hva slags temperatur der égentlig var der oppe i fjellet da Yrja gikk i shorts og t-skjorte, mens Steffen stilte i full dress og lue :)
Jeg forestiller meg at jeg hadde gått i noe i nærheten av Steffens bekledning dog uten lue selv om der så surt og kaldt ut. Var tydeligvis ikke kaldere enn at de litt tøffere er i stand til å gå i sommerklær!
Man kan si at de smarteste går i klær som passer til forholdene, så må gjerne andre mene at de som går kledd slik at risikerer å bli syke eller verre er tøffe.
USA hadde engang en tøff President som insisterte å holde innsettelsestalen uten jakke selv om det var svært kaldt. En måned etterpå så var han død.