DrSchwei: Så hvis Diana stod opp fra de døde i The Crown
Jeg har som vanlig ingen egne argumenter, jeg vil bare advare deg mot å se filmen Død Snø. I den påstår de at det finnes nazi-zombier i Finnmark og det er jo historieforfalskning av verste sort. Og han regissøren, Tommy Wirkola, har bedrev research i Finnmark hele livet sitt(siden han er derfra), så han burde vite bedre.
(Innlegget ble redigert 26.11.20 11:31)

Hvorfor snakker Fleischer en slags møring?
(Innlegget ble redigert 29.11.20 20:17)

Liten anekdote eller hva skal jeg kalle det, "Den britiske kulturministeren, Oliver Dowden, kommer til å be Netflix om å spille en «helseadvarsel» før «The Crown», slik at seerne er klar over at det historiske dramaet ikke er basert på fakta, skriver The Guardian.
Dowden mener at yngre seere, som ikke har levd gjennom hendelsene serien tar opp, kan få inntrykket av at «The Crown» er nøyaktig gjengivelse av historien. - Dette er et vakkert produsert verk, men som med andre serier bør Netflix informere om at «The Crown» ikke er basert på fakta, sier Down til avisa."
Kanskje noe for Abid Raja? ;)
(Innlegget ble redigert 30.11.20 16:16)

Sarella: Märtha for Dronning!
Hun ble ikke det nei, ellers krangling om ordener.
(Innlegget ble redigert 01.12.20 21:34)

Hvem er det som gidder å tro på disse tåpeligheter? I de timer USA kom med i krigen så reiste altså Roosvelt på beøk til Märtha... LOL. Ifølge serien. Hviem er det med noenlunde oppegående hode og historisk interesse er det som tror på en slik historie? Definitivt Fake History..
.. og ennå er det ikke kommet til det seksuelle serien hentyder.
(Innlegget ble redigert 01.12.20 21:40)