Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Reality kjendis dømt for overgrep mot spedbarn

NYTT TEMA
dd12
dd12Innlegg: 5140
14.09.20 23:56
Xavi7: Vi får vel håpe justice will be done bak murene

Skjer ikke.

Selv alvdalsak-fangene slapp unna. Og den personen jeg tenker på ble ikke engang skjermet og satt på en normal avdeling.

Ja, de er dårlig likt, men de fleste nøyer seg med å ignorere de og fryse de ut.

Columbus_3
Columbus_3Innlegg: 13184
15.09.20 08:40
Xavi7: Hvor mange såkalte realityprofiler er dømt bare i år? Må bare gratulere TV-selskapene med å evne å finne såpass mye søppel blandt befolkningen.

Til flere av disse såkalte realityseriene tror jeg man leter etter søppel i befolkningen.
Mer kropp enn hode.

Koskinen
KoskinenInnlegg: 3989
16.09.20 12:16

Nå har det vel kommet en dom. Så da er det vel greit å si hvem det er eller? Så slipper folk å spekulere. Jeg vet hvem det er. Men ønsker ikke å bli utstengt. Har en veldig liten rolle i Norske Rednecks.

(Innlegget ble redigert 16.09.20 12:18)

Oslogg123
Oslogg123Innlegg: 1423
16.09.20 18:03

Var han med helt fra begynnelsen, altså sesong 1?

MyWays
MyWaysInnlegg: 6185
19.09.20 09:00
BlueRaptor: «Kamelen» fengslet igjen – siktet for ran og knivtrusler «Paradise»-Mayoo siktet i grov narkotikasak: Fengslet på julaften Toppblogger dømt til fengsel for vold for andre gang på kort tid Realityprofiler dømt til fengsel

Jeg vil ikke begi meg ut i en diskusjon der man fabler om hvorvidt etnisk norske favoriseres i media eller ikke. Kan allikevel si såpass felles for alle disse er jo at de til en viss grad frekventerer i det offentlige bildet.

Men i denne saken er det jo et lite barn inne i bildet som man må ta hensyn til. 

Jeg tenker at det er hovedgrunnen til at navnet ikke blir offentliggjort. 

pfrog567
pfrog567Innlegg: 18308
19.09.20 09:30
Xavi7: Hvor mange såkalte realityprofiler er dømt bare i år? Må bare gratulere TV-selskapene med å evne å finne såpass mye søppel blandt befolkningen.

Er det noen som ser på disse seriene lenger da? Men jeg kan tenke meg at de som melder seg på dette, er ikke de skarpeste knivene i skuffen og mange melder seg på for å bli c-/d-kjendiser.

BlueRaptor
BlueRaptorInnlegg: 2950
20.09.20 18:29
MyWays: Jeg vil ikke begi meg ut i en diskusjon der man fabler om hvorvidt etnisk norske favoriseres i media eller ikke. Kan allikevel si såpass felles for alle disse er jo at de til en viss grad frekventerer i det offentlige bildet.

Ja, det er felles at de er offentlige personer, og det som "skiller" dem er hudfarge.

MyWays
MyWaysInnlegg: 6185
20.09.20 22:47
BlueRaptor: Ja, det er felles at de er offentlige personer, og det som "skiller" dem er hudfarge.

Nei, jeg vet ikke helt. Kan det være at du har en litt forutinntatt holdning til dette?

De 4 linkene du viser til beviser jo absolutt ingenting. 

BlueRaptor
BlueRaptorInnlegg: 2950
21.09.20 08:52
MyWays: De 4 linkene du viser til beviser jo absolutt ingenting.

Ehm, jo det viser jo absolutte noe. De viser at hvite "kjendiser" blir skånet til tross for at de er dømt mens ikke-hvite "kjendiser" blir offentliggjort uten at det engang er tatt ut tiltale.

Vi har en gentleman's agreement i Norge om å ikke offentliggjøre alle som blir pågrepet og slikt i Norge, at det kun er visse som blir offentliggjort. Den gjelder tydeligvis ikke for ikke-hvite, og er nok et eksempel på forskjellsbehandling.

I dagens samfunn der rykter sprer seg meget raskt på nett hadde det vært hensiktsmessig med et rundskriv på hvem som skal kunne offentliggjøres og ikke. Det kan ikke være opp til journalisten...

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg