Jeg liker heller ikke de nye sidene særlig godt. Blitt mye mer tungvint å finne værstatistikk, og en rask oversikt over været i hele landet.
Du må nå inn på siden klimaservicesenter.no Der finner du en masse stoff om at været kommer til å bli skikkelig ille i framtida (merkelig hvor politisert alt som har med været å gjøre har blitt). Under meny finner du stort sett det du trenger av normaler og statistikker, som sagt bare litt mer klikking og søking.
(Innlegget ble redigert 12.11.19 16:52)

RazorBoy: Du må nå inn på siden klimaservicesenter.no
Det var jo minst like ille.
Jeg får konsekvent opp "Denne kombinasjonen av værtype(r), stasjon(er) og tidsrom har ingen data."
Hva er vitsen med å legge ned noe som er meget bra, altså Yr slik det har vært ?
(Innlegget ble redigert 12.11.19 18:18)

Enig med majoriteten. Liker ikke de nye sidene.
Sidene er faktisk ganske dårlige. . Usj. Skuffende!
(Innlegget ble redigert 15.11.19 22:01)

Vigi: hvorfor skal man på død og liv endre på noe som fungerer!!?
Ja det har jeg også spurt om i flere eposter til Yrs kundesenter.
Ikke noe vettugt svar i det hele tatt.
Kun at alt er ikke på plass enda, men det kommer.....
(Innlegget ble redigert 18.11.19 23:21)

Vigi: Fikk egentlig et kjedelig standardsvar tilbake uten noe konkret. Litt skuffet over det, men de tar det kanskje videre, hva vet jeg.
Samme her.
Det kommer bare noen sånne goddagmannøkseskaft tilbake som om de ikke har skjønt problemet.
Som for eksempel når jeg etterlyser oversikten over nedbør og temperatur siste 30 dager og siste 13 måneder i forhold til normalen så får jeg følende svar:
"Det vil komme etter hvert. Vi er ikke helt i mål enda. Beklager dette."
"Observasjoner finner du nederst på sida når du søker opp et sted"
(Innlegget ble redigert 24.11.19 23:34)

Vigi: Har også søkt bogafjell bro, men det også ligger nede.
Jeg har pleid å bruke Buggelandsstubben jeg, den ligger nærmest meg, men er også borte.
Ikke en gang Bogafjell er å finne :-/
Tragisk
(Innlegget ble redigert 03.01.20 18:27)