Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Skulle vært metereolog og ansatt i NRK (yr.no)

NYTT TEMA
patologen

patologen
26.08.20 10:04

1. God lønn

2. Gode arbeidsforhold

3. Null krav til resultat

Sitter i siste ferieuke og venter på klarværet de melder. Det må da være mulig å bare stikke huet ut av vinduet og se at det ikke en gang finnes så mye som en sprekk i skylaget??? Forundrer meg :-// Det skjer dessverre for ofte til at man kan stole på yr.no...... og det er vel derfor slike sider finnes, eller...? For at vi som sjekker værmeldingen skal kunne forutse muligheten for en godværsdag...?

Ja, ja....i stedet for soling får det bli stillongs, ullgenser og tur i skogen :-) Fint det å...

Vigi

Vigi
26.08.20 21:36

Tja, jeg synes yr er veldig gode på mine kanter. Treffer ofte på slaget for oppklaring, for start for nedbør og for temperatur. Yr er mye bedre enn værmeldingen på TV som man skulle tro er skrevet av Sinnataggen. 

eksempel: værmeldingen i går: det blir mye skyer i Rogaland sier meteorologen. Det meldes 17 grader. Yr derimot melder mye sol fra tidlig på formiddagen og nær 20 grader. Yr traff perfekt med lange perioder med sol og en maks på 20 pluss.  Skjer hele tiden det. Været på TV er bare å glemme å se på. Alltid grusomt negativ. Yr derimot; knall for de første to døgn. 

(Innlegget ble redigert 26.08.20 21:38)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg