kval: at vi har sett og hørt Biden i en måned etter valget kan jeg forstå at det ble slutt på påstandene om sviktende kognitive evner og begynnende demens.
Trump derimot ser ut til å ha alvorlige mentale problemer og sviktende kontakt med virkeligheten. Hvis dette fortsetter er det ikke godt å vite hvordan 74-åringen oppfører seg når/hvis han blir 78 år.
Flertallet av folket mener at begge to er "Mentally Unfit" - altså ingen av de to er normale psykisk sett, men likevel så er det disse to valgene en hadde. Og det vil fort bli disse to igjen ved årsskiftet 2023 / 2024.
Målingen er fra september 2020
https://www.cnbc.com/2020/09/10/2020-election-news-voters-see-trump-biden-as-mentally-unfit-to-be-president.html
Så er det viktig å minne på igjen det at det spiller ingen rolle hvor mye vi synes at Trump er gal. Det er GOP-velgere som er like gale og det er de som liker sånne som Trump.
(Innlegget ble redigert 05.12.20 11:13)

Har dere hørt at Biden fikk 1.200.000 millioner prosent av stemmene i et county der 7.000.000.000 prosent av de stemmeberettigede møtte opp.
Denne leken der man finner på tall kan jo alle leke. Men det er ganske rart å bruke det som bevis i en rettssal.
Jeg vurderer å saksøke naboen min for tyveriet av en Bentley og en palle tusenlapper som jeg hadde stående på hytta mi. Så satser jeg på at dommeren ikke ser at jeg verken eier hytte, Bentley eller en palle tusenlapper.
(Innlegget ble redigert 05.12.20 12:03)