Man kan si mangt negativt om Trump, egentlig er det relativt fÃ¥ forhold jeg synes om vedr. hans gjøren og laden, og det ferskeste nÃ¥ ikke minst dette at han ikke vil innse nederlaget og fÃ¥ til en sedvanlig og demokratisk overgang til den nye presidenten (at han ikke respekterer disse demokratiske prosessene vil jo henge ved han hvis han ikke snarest kaster kortene). Men pÃ¥ ett punkt synes jeg han da tydeligvis iallfall har gjort rett, - (noe jeg først fikk innblikk i via artikkelen i linken), nemlig Ã¥ Ã¥pne opp for føderal dødsstraff for disse fælingene som er vist til her. F.eks. denne som da hadde voldtatt og drept sin 2,5 Ã¥r gamle datter, eller ikke minst hun som drepte en gravid kvinne, skar opp magen hennes og tok med seg forsteret som overlevde. Helt utrolig uhyrlige gjerninger, skulle man tro at "alle" synes, og jeg stusser fælt over folk som ikke synes f.eks. slike virkelig fortjener dødsstraff gitt...Â
Det føles så til de grader rettferdig med dødsstraff for slike fryktelige handlinger mot totalt uskyldige og sikkert intetanende mennesker, - jeg regner da med at bevisene er grundige, det er selvfølgelig viktig, evt. snakk om innrømmede ugjerninger. Hva i all verden er det med folk som kan synes at ikke slike virkelig fortjener dødsstraff??, -mange kvinner har gjennom årene sågar villet gifte seg med slike monstre... Sier vel sitt.
https://www.vg.no/nyheter/utenriks/i/BlMnk9/fem-faar-giftsproeyte-foer-trump-gaar-av