Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

CNN slakter Norge. Hva nå Erna?

NYTT TEMA
Noreger

Noreger
17.02.21 19:37

CNN: Norge er hyklersk, ikke klimamester – VG

En av USA's fremste psy-op kanaler kommer nå med en kraftig moralpreken av Norge. Selvsagt er dette bare tull, men jeg synes iallfall det er artig at selvgodsapostlene i Norge opplever at noen andre kaller dem hyklere. 

For det er helt klart at Norge er en av verdens verste forurensere. Unnskyldningen om at klimakvoten for olje tilhører den som brenner den er som at en narkolanger fraskriver seg ansvar ved å si at det er brukeren som skader seg selv. 

Så på en måte er det artig at CNN slenger ut denne. For det er sikkert endel av de som elsker å bli likt av alle i regjeringen og som er avhengig at "best i verden" stempelet får seg en på trynet. Denne skal jeg begynne å bruke ovenfor disse grønne hyklerne. 

IIHJ

IIHJ
17.02.21 23:47
Noreger: En av USA's fremste psy-op kanaler kommer nå med en kraftig moralpreken av Norge. Selvsagt er dette bare tull, men jeg synes iallfall det er artig at selvgodsapostlene i Norge opplever at noen andre kaller dem hyklere.

Hvorfor skal noen ta seg nær av noe du mener er tull?

Artikkelen kunne like gjerne vært skrevet av en fra MDG. Slik kritikk ser man ofte i media.

Jeg tar meg iallefall ikke spesielt nær av dette.

(Innlegget ble redigert 17.02.21 23:50)

Mrsa2

Mrsa2
18.02.21 09:34

Kva har dette med amerikansk politikk å gjere?

Noreger

Noreger
02.03.21 12:55
Mrsa2: Kva har dette med amerikansk politikk å gjere?

Some et av USA's fremste politiske organ har det jo betydning hvordan USA belyser klimahykleriet av Norge. 

Det er jo likedan noe pinlig om en begynner å dekonstruere "klimaparadiset" Norge og det kommer ifra USA.

Mrsa2

Mrsa2
02.03.21 16:51
Noreger: Some et av USA's fremste politiske organ har det jo betydning hvordan USA belyser klimahykleriet av Norge.     Det er jo likedan noe pinlig om en begynner å dekonstruere "klimaparadiset" Norge og det kommer ifra USA.

CNN er ikkje eit politisk organ, det er ein nyheitskanal. Så det har fortsatt ikkje noko med amerikansk politikk. 

BlackEagle

BlackEagle
02.03.21 18:33
Noreger: Some et av USA's fremste politiske organ har det jo betydning hvordan USA belyser klimahykleriet av Norge.

...for USA?

Ja, jeg spør, fordi vi er inne på "Amerikansk politikk"-forumet.

Mvh

BE

Noreger

Noreger
03.03.21 08:32
BlackEagle: ..for USA?

Joda.. Det viser jo hvordan USA direkte og indirekte gir politiske og "moralske" føringer ovenfor vasall-statene.

At de for en gangs skyld har rett er nå en annen sak.

gugler

gugler
03.03.21 11:20
Mrsa2: CNN er ikkje eit politisk organ, det er ein nyheitskanal

Jeg vil heller definere dem som krimforfattere betalt av det amerikanske sikkerhetsforlaget.

Det er ikke mye realistisk krim ; Jeg kjøper dem ikke.

BlackEagle

BlackEagle
03.03.21 12:08
Noreger: Joda.. Det viser jo hvordan USA direkte og indirekte gir politiske og "moralske" føringer ovenfor vasall-statene.

Men det er jo ikke det du skrev! Du skrev:

"Some et av USA's fremste politiske organ har det jo betydning hvordan USA belyser klimahykleriet av Norge."

Det betyr at det er for USA det har betydning.

Hvis du ikke mener det du skriver, får du nesten skrive det du mener i stedet. Eller - sagt med andre ord: Du bør nesten formulere deg slik at du i det minste forstår sjøl hva du skriver. Ellers kan du jo ikke forvente at andre skal gjøre det.

Mvh

BE

Script

Script
05.03.21 19:34

Poliiet har nå funnet ut det alle kan se, at fyren er norsk. Synes det etr merkelig at ikke politiet kan finne avsenderen av meldingene. Man bør sjekke disse bitcoin-miljøene nøye.

Noreger

Noreger
05.03.21 23:08
Script: Synes det etr merkelig at ikke politiet kan finne avsenderen av meldingene. Man bør sjekke disse bitcoin-miljøene nøye.

Regner med at du er på feil artikkel, men siden vi er der. Det er vel heller ikke umulig at snuten har lagt ut denne informasjonen om Bitcoin for å sverte denne betalingsformen for TENK at det finnes noe som staten ikke kan kontrollere?

Jeg selv har ikke Bitcoin og er heller ikke overbevist om at dette ikke er noe annet enn tull. 

Investerer heller i Sølv. Som en sikkerhetsgaranti. Når tingene begynner å rulle i USA, vil det nok få ringvirkninger her også.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg