Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Det er fulmåne idag. Merker du det?

NYTT TEMA
JPK2010
JPK2010Innlegg: 4
27.06.10 00:26

Det siges månen er vår mor og den representere vores ubeviste bevisthett og er knytet til menneskets følelser.. 

Hvordan påvirker fulmånen deg? Hvis den påvirker deg?

Larry
LarryInnlegg: 8029
27.06.10 10:30

Den påvirker meg slik at jeg ser havet stige og synke, og at det blir lysere når det er fullmåne. Det er jo flott med en fullmåne på en stille natt/kveld, men om du tenker på at den skal påvirke menneskers liv på et magisk vis, er det astrologi og ikke astronomi som dette forumet dreier seg om.

Rufsegompen
RufsegompenInnlegg: 298
30.06.10 07:22
JPK2010: Hvordan påvirker fulmånen deg?

Politiet blir visstnok påvirket av den. Noen tall viser at de har flere uttrykninger til voldshandlinger når månen er full. Månens tyngdekraft og dens virkning er blitt vitenskapelig målt i et vanglass lenge før noen av oss fikk håp på tissen. Så det eneste håpet igjen er? Lycanthrope?  

Rufsegompen
RufsegompenInnlegg: 298
30.06.10 07:27
Rufsegompen: lenge før noen av oss fikk håp på tissen.

Noget uheldig skrivefeil der. Muligens vil "håp på tissen" fungere bedre i 'Helse, Sex og Livsstil" :D

Koauhtleketzki
KoauhtleketzkiInnlegg: 2069
03.07.10 01:32

Håp på tissen og en "ful" måne er ikke dårlig bare det :-) 

At månen er ful, det er nok rett det :-)

Full derimot, er den bare av og til. Noenganger dritings.

Nei nå ble jeg så infantilt språklig morsom at senga skal være neste stopp.  

(Innlegget ble redigert 03.07.10 01:32)

PanGu
PanGuInnlegg: 712
03.07.10 23:18

Blir iallefall tiltrukket av dens blikk..

Koauhtleketzki
KoauhtleketzkiInnlegg: 2069
04.07.10 02:23
PanGu: Blir iallefall tiltrukket av dens blikk..

Ja nå kan det være på sin plass å lage en ny fil på motorveien, eller en ny fil i datamappa for den saks skyld. De lunofile må få sin beskrivelse. 

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg