Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Kan man

NYTT TEMA
Buddhina
BuddhinaInnlegg: 322
19.05.18 23:28

se mange satellitter rundt venus? Og hvordan ser de egentlig ut. Og når jeg ser i kikkert like ved. Er det b.l.a lys to lys i like i nærheten av hverandre og de beveger seg likt og ser ut som to slanger som går i ring og danser og hopper i veldig stor fart. Og fargene er røde og grønne.Over venus er det en avlang tallerken sky og rundt venus er det tre eller fire satellitter . jeg bare lurer på om det er noe annet enn satellitter jeg egentlig ser på?:)

(Innlegget ble redigert 19.05.18 23:29)

bjelar
bjelarInnlegg: 2321
22.05.18 21:07

Jeg lurer på om det er noe annet enn Venus du ser på. Jupiter har fire måner som Galileo greide å se i sin heller primitive kikkert.

Venus har ikke noen måner, og jeg er nokså sikker på at det ikke går menneskeskapte satellitter rundt Venus heller, og om det hadde gjort det kunne man helt sikkert ikke ha sett dem fra jorda med en kikkert.

(Innlegget ble redigert 22.05.18 21:08)

BlackEagle
BlackEagleInnlegg: 44443
15.06.18 22:39
Buddhina: se mange satellitter rundt venus? Og hvordan ser de egentlig ut. Og når jeg ser i kikkert like ved. Er det b.l.a lys to lys i like i nærheten av hverandre og de beveger seg likt og ser ut som to slanger som går i ring og danser og hopper i veldig stor fart. Og fargene er røde og grønne.Over venus er det en avlang tallerken sky og rundt venus er det tre eller fire satellitter . jeg bare lurer på om det er noe annet enn satellitter jeg egentlig ser på?:)

Du ser nok i en trollkikkert, skal du se.

Mvh

BE

P. S. De fleste kjenner muligens trollkikkert under en annen betegnelse: kaleidoskop. Far min laget en slik til meg på femtitallet.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg