Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Leker til hagen

NYTT TEMA
saveplanet
saveplanetInnlegg: 172
23.07.09 19:42

Jeg har en datter på 9 år som ønsker at vi kjøper svømmebasseng og trampoline..som alle de andre naboene og venninene har..

Da tenker jeg at det er nå dumt å kjøpe det samme som alle andre har når de løper mellom husene, bader og bruker trampoline..

Men disse er 2 gode leker for sommeren og når jeg tenker å ha noe annet og en variasjon til dette så kommer jeg ikke på noe som kan være like kjekt i hagen som de 2 første.

Skulle gjerne hatt noen forslag og tips..

niky
nikyInnlegg: 5423
23.07.09 20:39

Sommeren går nå mot slutten. Og hvis de andre naboene har et badebasseng, kan de benytte seg av det.

Når det gjelder trampoline, vi har en trampoline nå, jeg tror det flyter i trampoliner i denne gata. Poenget er, de kommer til å hoppe til de går så drittlei. I begynnelsen er det kjempefestelig. Men det går ikke lange tida før den trampolina står der til pynt, for da har naboen bort i gata funnet noe som er mye gøyere, og da skal de naturligvis ha noe tilsvarende de også.

Nå var vi blant de første som fikk trampoline, men hadde resten av gata hatt ei trampoline, hadde jeg ikke investert i det. Alle trenger ikke ha det samme, er jo mye bedre om dine unger kan leke borti hagen til naboen på trampolina, så kan naboene leke bort i din hage med ting som de selv ikke har.

Eller eventuelt om det er et stort famillie - område du bor i, så kan dere spleise på et trampoline om dere har et felles mark å sette den på:)

yess_9
yess_9Innlegg: 903
23.07.09 22:07
saveplanet: Skulle gjerne hatt noen forslag og tips..

Hva med en lekestue?  Den kan de leke i mens de er "små", og ha som skravlehule når de blir eldre...

Gideg
GidegInnlegg: 35655
24.07.09 18:48

Huskestativ eller luftslott/hoppeborg

MrsMatch
MrsMatchInnlegg: 3048
24.07.09 19:30

Rutsjebane! Jeg nekter å kjøpe noe alle andre har til barnamine,i alle fall. Klatrestativ da?

enigma_undercover
enigma_undercoverInnlegg: 6741
24.07.09 22:07

Hvis prisen spiller en underordnet rolle, og tomten er stor nok (noe den som regel er hvis prisen er underordnet), så tror jeg en slik en vil slå an i nabolaget:

http://www.youtube.com/watch?v=SjKf2HmPT0U

Husk nabovarsel!

(Innlegget ble redigert 24.07.09 22:11)

gammel_mann
gammel_mannInnlegg: 9977
25.07.09 08:43

Jeg fant en artig greie i leketøysbutikken.

En stang til å slå ned i plenen, med en tennisball i en snor festet i toppen. Det følger med to rekkerter.

Den er overraskende morsom, og har engasjert både meg selv og en drøss med unger i nabolaget. Anbefales!

Fant også et rimelig action- sett til en billig penge inneholdende alt som trengs til:

Badminton, volleyball, krockett, frisbee, og flere andre ting som jeg ikke kjenner navnet på, Mye moro for en billig penge.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg