Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

dobbel rulle/salto ned trappen

NYTT TEMA
doZendEaddemoNs
doZendEaddemoNsInnlegg: 4114
05.11.10 18:34

Ungen løp mot trappen ute. Det er 6 murtrinnn.

Jeg ser det kommer til å gå galt, men håper i det lengste at hun stopper. Innerst inne vet jeg at nå går det til helvete. Hun har latteren og det lure smilet hun alltid får når hun stikker av. Men akkurat nå er det ikke gøy for meg. Mellom meg og ungen er det 2 4-åringer. Hjernen min vurderte å dytte begge unna for redde den minste. Jeg valgte ikke det.

Jeg sitter her kvalm nå når jeg tenker på synet, men ikke minst lyden jeg oppplevde for 1 time siden. Ungen løper  ut trappen og faller naturligvis fremover. Jeg vet at det er for sent. Alt jeg kan gjøre er å stå på toppen og observere ungen i det hun går rundt...så rundt en gang til. I bånn ligger er 16 mnd gammel jentekropp på magen. Hun rører seg ikke.  Ikke en lyd. Jeg venter på skriket. Det kommer i det jeg løfter henne opp. Jeg har ikke sett ansiktet ennå. Holder henne oppe med ryggen til. Gruer meg til å snu henne. Forventer masse blod. Hun må iallefaall ha knekt noe. Kjapp sjekk. Ikke noe blod. Armene beveger seg. Hun gråter, men jeg tror hun er mest skremt. Er bitte liten skamme i pannen som jeg ikke engang vet er fra dette fallet er skadeomfanget.

Fy faen jeg føler meg som en dårlig far, men gudene var med oss.

Earthquakejente
EarthquakejenteInnlegg: 40508
05.11.10 19:07

Skjønner du føler det slik, men  barn er robuste, kanskje nettopp fordi unger er klumsete og utsatt for ulykker. Dette var jo ikke din feil, og det gikk bra :) Hvis det skjer flere ganger kunne du evt investert i en trappegrind eller noe, det hadde vi hjemme da vi var barn

Klikk for å gå tilbake til toppen

Andre tjenester