Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

moro for barna

NYTT TEMA
kvamsoe
kvamsoeInnlegg: 3324
12.11.10 01:10

Jeg har ett par spørsmål til dere som har erfaring med barn, jeg jobber i en restaurant og vi skal starte da barnas dag som varer ett par timer en dag, så skal noen av oss på jobb kle oss ut for barna for å gi litt mer moro osv. Så det jeg lurte på er om dere har noen gode ideer til hva man kan kle seg ut som, som kan tiltrekke barna? klovn eller noe annet?

Amya
AmyaInnlegg: 11394
12.11.10 01:11

Dette slår an.

Sr_Flamingo
Sr_FlamingoInnlegg: 13287
12.11.10 01:12

Men det e jo så artig før ongan!!

kvamsoe
12.11.10 01:20
Amya: Dette slår an.

stakkars unger....

torestre
torestreInnlegg: 3539
12.11.10 08:54
kvamsoe: Jeg har ett par spørsmål til dere som har erfaring med barn, jeg jobber i en restaurant og vi skal starte da barnas dag som varer ett par timer en dag, så skal noen av oss på jobb kle oss ut for barna for å gi litt mer moro osv. Så det jeg lurte på er om dere har noen gode ideer til hva man kan kle seg ut som, som kan tiltrekke barna? klovn eller noe annet?

Tja klovn? Hvorfor ikke? Jeg og jentungen lekte oss med ansiktsmaling her for et par uker siden hvor vi da malte klovnefjes på hverandre. Det var visst ustyrtelig morsomt. Vi hadde store planer om en karriere som mimeartister på Karl Johan, men ble stoppet i utgangsdøra av kona.

Så kanskje en "klovneskole" for barna kunne være en ide?

kvamsoe
12.11.10 17:56
torestre: Tja klovn? Hvorfor ikke? Jeg og jentungen lekte oss med ansiktsmaling her for et par uker siden hvor vi da malte klovnefjes på hverandre. Det var visst ustyrtelig morsomt. Vi hadde store planer om en karriere som mimeartister på Karl Johan, men ble stoppet i utgangsdøra av kona. Så kanskje en "klovneskole" for barna kunne være en ide?

hehe, det hørtes kjempe moro ut, skal ta opp det! Takk :)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester