Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Mødre som ammer meg i trynet..

NYTT TEMA
noah
noahInnlegg: 5241
12.11.10 15:20

Det gjør meg ingenting egentlig. Det beste er jo solbriller på og se ned i en avis eller en bok, og bare gløtte av og til. Bare synd at den babyen hele tiden er i veien, hehe..

(Innlegget ble redigert 12.11.10 15:20)

Jade
JadeInnlegg: 4216
12.11.10 15:26

Ammepupper med enorme, brune brystvorter er bare ekkelt, fint at babyen dekker de.

noah
12.11.10 15:28
Jade: Ammepupper med enorme, brune brystvorter er bare ekkelt, fint at babyen dekker de.

jeg har nå bare sett rosa pupper, men klart nå fortiden blir jo mødrene gjerne 50 og da er de mørkere alle steder!

Jade
JadeInnlegg: 4216
12.11.10 15:29

Mange får veldig brune brystvorter av graviditet/amming selv i ung alder. Heldigvis forsvinner det igjen når det er over.

noah
12.11.10 15:37
Jade: Mange får veldig brune brystvorter av graviditet/amming selv i ung alder. Heldigvis forsvinner det igjen når det er over.

ok, spiller ingen rolle. bryst er det vakreste som finnes i hele verden, synd de i hele tatt fant opp BH en!

(Innlegget ble redigert 12.11.10 15:37)

GARDSDATTRA
GARDSDATTRAInnlegg: 62012
12.11.10 22:16
noah: Det gjør meg ingenting egentlig. Det beste er jo solbriller på og se ned i en avis eller en bok, og bare gløtte av og til. Bare synd at den babyen hele tiden er i veien, hehe..

Apropo overskrifta di, hvordan går det til når mødrene ammer deg i trynet?

:)

noah
13.11.10 09:06
GARDSDATTRA: Apropo overskrifta di, hvordan går det til når mødrene ammer deg i trynet? :)

poenget er at noen kvinner gjør det helt diskrèt, og viser ingen ting, imens noen nærmest tar av seg på overkroppen og legger beina på bordet når de ammer på en kafè eller lignende. Men som sagt, jeg bryr meg ikke!

GARDSDATTRA
GARDSDATTRAInnlegg: 62012
13.11.10 11:07
noah: poenget er at noen kvinner gjør det helt diskrèt, og viser ingen ting, imens noen nærmest tar av seg på overkroppen og legger beina på bordet når de ammer på en kafè eller lignende. Men som sagt, jeg bryr meg ikke!

Jeg tror ikke du helt har forstått din egen overskrift. Men altså, det er barnet som ammer mor. Mor gir mat hun.

Så ut i fra det må jeg spørre igjen. Hvordan går det til når mødre ammer deg i trynet?

susilu
susiluInnlegg: 37117
13.11.10 11:38

Nei, det er moren som ammer.  Barnet dier.

Du kan ansette en amme til å fore et diebarn :-)

noah
15.11.10 17:41
GARDSDATTRA: Jeg tror ikke du helt har forstått din egen overskrift. Men altså, det er barnet som ammer mor. Mor gir mat hun. Så ut i fra det må jeg spørre igjen. Hvordan går det til når mødre ammer deg i trynet?

er man på en offentlig plass trenger man ikke velte ut hele greia vell?.. det er det som er poenget! Skjønner jo at en skal ha mat, men man kan da gå på do eller noe å gjøre det? trenger man sitte rett i kasse køen liksom. Men igjen, jeg bryr meg egentlig ikke så mye. ser jo at det er nødvendig for å unngå hyl fra en sulten fyr..

Gideg
GidegInnlegg: 35655
15.11.10 18:22
noah: er man på en offentlig plass trenger man ikke velte ut hele greia vell?.. det er det som er poenget! Skjønner jo at en skal ha mat, men man kan da gå på do eller noe å gjøre det? trenger man sitte rett i kasse køen liksom. Men igjen, jeg bryr meg egentlig ikke så mye. ser jo at det er nødvendig for å unngå hyl fra en sulten fyr..

Jeg har pr dags dato aldri sett noen som "velter ut hele greien når de skal amme.
Men undrer litt på hvorfor noen hankjønn reagerer så strekt på dette mens kløft som "velter ut ikke reageres på.

MiniRusten
MiniRustenInnlegg: 1501
15.11.10 18:34
Gideg: mens kløft som "velter ut ikke reageres på.

Reageres det ikke på det?

Gideg
15.11.10 18:37
MiniRusten: Reageres det ikke på det?

Ikke negativt.

noah
16.11.10 17:06
Gideg: Ikke negativt.

Jeg er i ikke negativ jeg heller. Om ei dame sitter i bar overkropp på et konditori, kan gjerne ungen ligge i barnevogna for min del :-)

Abernaber
AbernaberInnlegg: 11580
16.11.10 17:08
noah: Det gjør meg ingenting egentlig. Det beste er jo solbriller på og se ned i en avis eller en bok, og bare gløtte av og til. Bare synd at den babyen hele tiden er i veien, hehe..

Tenk så farlig da. Å se en pupp, tar da ingen skade av. Folk som sitter i cafe i arbeidsklær, eller lukter svette eller røyk irriterer meg grenseløst mye mer.

(Innlegget ble redigert 16.11.10 17:09)

noah
17.11.10 22:07
Abernaber: Tenk så farlig da. Å se en pupp, tar da ingen skade av. Folk som sitter i cafe i arbeidsklær, eller lukter svette eller røyk irriterer meg grenseløst mye mer.

Jeg har nå sett damer i arbeidsklær amme babyer og, kan ikke si det heller irriterte meg! Mannen kom med babyen på jobb, og dama stilte opp og fikk lovbestemt ammepause. Noen tar sikkert en røyk i samme slengen, en stygg uvane når det gjelder barn vil jeg si. nesten værre en alkohol og barn..

Abernaber
AbernaberInnlegg: 11580
17.11.10 22:15
noah: en stygg uvane når det gjelder barn vil jeg si. nesten værre en alkohol og barn..

Å bevisst utsette ungene for skadelige ting som det, burde alene være nok til å få noen til å se nærmere på om en er egnet til å ha barn. For da setter du ditt egne ve og vel overt barnets.

noah
17.11.10 22:22
Abernaber: Å bevisst utsette ungene for skadelige ting som det, burde alene være nok til å få noen til å se nærmere på om en er egnet til å ha barn. For da setter du ditt egne ve og vel overt barnets.

helt enig! mødre som blåser røyk inn i barnevogna når de skal sjekke at barnet "har det bra" burde kanskje bli tvunget til et statlig opplæringskurs for mødre.

Gideg
17.11.10 23:32
noah: helt enig! mødre som blåser røyk inn i barnevogna når de skal sjekke at barnet "har det bra" burde kanskje bli tvunget til et statlig opplæringskurs for mødre.

No har du klaget over mødre som "ammer deg i trynet og så kommer mødre som blåser røyk inn i barnevognen ?

Jeg har ikke pr dags dato ikke sett noen av delene.

Har du feberfantasier eller hva ?

noah
19.11.10 18:49
Gideg: No har du klaget over mødre som "ammer deg i trynet og så kommer mødre som blåser røyk inn i barnevognen ? Jeg har ikke pr dags dato ikke sett noen av delene. Har du feberfantasier eller hva ?

Joda, jeg har sett dem. Det er vell umodne ektelektuelt tipper jeg, som ikke skjønner sitt eget beste. men slik er befolknigen, et vell av mangfolk, fra elendig til elegant. Fyldige mødre i mørke joggedresser med en sneip i munnviken er vell ikke de første jeg tungekysser, nei holder meg på andre siden av gata. Men av og til får jeg lyst å redde den forsvarsløse babyen som er storrøyker i 12års alderen..

Klikk for å gå tilbake til toppen