Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Debatt

NYTT TEMA
Homo
HomoInnlegg: 1
24.04.17 18:30

Er d greit at en 21 år gammel mann bruker stringtruse?

Jeg bruker stringtruse, forde stringtruse er jo ikke mere en ett klesplagg.

Topsi
TopsiInnlegg: 2233
09.05.17 20:40

Så lenge du har bukse utenpå er det vel greit, foretrekker å ikke se oppi ræva på mannfolk når jeg går på byen

Agxo
AgxoInnlegg: 1
12.05.17 00:18

En bruker det en selv ønsker. Jeg har selv brukt /bruker string daglig, og har brukt string i over 10år. Jeg og magen andre kunne sikkert lagt ut hvorfor vi bruker string, noen har spurt meg og det har fått svar. Vi har alle en baggasje som ikke trengs å legges ut på offentlig nettside for å bli godtatt. Visst det er noe jeg dritter i, er hva andre synest om hva jeg bruker. Jeg jobber inne helse og sosial etaten og ser at det er en god del som bruker det av oss menn.Dessuten har ingen med hva du har på deg under buksa.

Jeg trener mye både sykling og løping. Bruker mye løpetights og sykkelbukse. Prøv å sett deg i 90km/t skeivt på sykkelsete hvor edle deler ikke er på plass, det gjør man bare en gong. String under tights og sykkelbuksa har fungert for meg, det holder på plass alt som ikke bør henge og slenge.

En del spør meg om det er homofilt å bruke string. Jeg er en man som er heterofil.  Hva har legning med hva du bruker under buksa (jeans, joggebukse osv). 

Bruk nøyaktig det du vil, så lenge det ikke er i sjenanse for andre.

(Innlegget ble redigert 12.05.17 00:29)

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg