Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Hvordan bevise samvær nøytralt?

NYTT TEMA
frauen
frauenInnlegg: 4044
21.12.17 15:19

Har erklært tildligere samværsavtale ugyldig, da samvær er nærmest ikke eksisterende og har vært det i flere år. X står på samvær i klasse 3. Jeg har fått beskjed av NAV om å bevise gjennom nøytrale kilder at samvær for 15åring ikke eksisterer. Jeg, min familie, venner av meg og barn kan alle omså legge hånd på bibelen og fortelle sannheten, men det har visst ingenting å si så lenge det ikke finnes nøytrale kilder som har oversikt. Noen forslag eller er det helt håpløst så lenge x juger om samvær for å slippe unna alt av forsørgelsesansvar?

frauen
frauenInnlegg: 4044
21.12.17 16:25

https://www.sivilombudsmannen.no/uttalelser/barnebidrag-bevisvurderingen-ved-fastsettelse-av-samvaersfradrag/

Linker til sivilombudsmann uttalelser fra lik problemstilling.

Kan vi fastslå at det kun er en myte at alle barn i Norge har rett til å bli forsørget av begge foreldre og at velferdsstaten ikke verner om denne rettigheten?

GARDSDATTRA
GARDSDATTRAInnlegg: 56620
01.01.18 16:32
frauen: Noen forslag eller er det helt håpløst så lenge x juger om samvær for å slippe unna alt av forsørgelsesansvar?

I våre dager da "alle" har et mobilkamera tilgjengelig, burde det være en smal sak å dokumentere rimelig nøytralt og billedlig, med dato og klokkeslett hvor barnet oppholder seg til enhver tid.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg