Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Jeg trenger at si frå,mine barn er tat frå meg .

NYTT TEMA
Looker
LookerInnlegg: 6
30.12.18 19:56

Jeg er en 53 år gammel man, som har vert gift en Thai kone i 12 år.ve har hat 3 elskende barn.To gutter på 7 og 10 og en jente på 4 år.19.Sebtember går kona vek med barna til et krisesenter,jeg får besøgsforbut mot mine barn og kone,til 28.09.18 og er skylt på vold og mot barna og kone,jeg gør i retten og der tar dem avkjørelse om at barna kan møte mig den 1.12.18,jeg får et møte med barnevern og der får jeg et møte med mine 2 gutter i 2 timer og dem siger til meg at dem har gråt mye og saknad mig,og ville komme hjem.Nu har jeg ikke set barna mer,jeg skil ikke hva som skjer,jeg har vert helt alene om Julen.Datter min hae sagt at hun liker ikke pabba,men det har aldrig vert son,og nu 3mån etter er jeg politi anmeld for sexueld overgrep mot min elskende datter,kan noen forsto hva i helvite skjer.

(Innlegget ble redigert 30.12.18 20:01)

Fjøsbonden
FjøsbondenInnlegg: 13467
30.12.18 20:00
Looker: Jeg er en 53 år gammel man, som har vert gift en Thai kone i 12 år.ve har hat 3 elskende barn.To gutter på 7 og 10 og en jente på 4 år.19.Sebtember går kona vek med barna til et krisesenter,jeg får besøgsforbut mot mine barn og kone,til 28.09.18 og er skylt på vold og mot barna og kone,jeg gor i retten og der tar dem avkjørelse om at barna kan møte mig den 1.12.18,jeg får et møte med barnevern og der får jeg et møte med mine 2 gutter i 2 timer og dem siger til meg at dem har gråt mye og saknad mig.Nu har jeg ikke set barna mer,jeg skil ikke hva som skjer,jeg har vert helt alene om Julen.Datter min hae sagt at hun liker ikke pabba,men det har alrig vert son,og nu 3mån etter er jeg politi anmeld for sexueld overgrep mot min elskende datter,kan noen forsto hva i helvite skjer.

Dette er ikke noe tema for debatt her på VGD. En sak har alltid to sider. Her representerer du kun den ene.

Looker
30.12.18 20:09

Jeg er helt eneg med dig,men den onskapen den kona kan kjøre mot sine barn,At ikke møtte barna om Jul,har gjørt mig hel gal.

Looker
30.12.18 20:20

Vil du har en debbat om mine barn,din fjøsbonde frå ingensteder.

Jeg hoper du vil ikke ha en go jul og nytår,din jevla dritsek.

Looker
30.12.18 20:47

Jeg er en Islending,som har vert gift til en Thai prostetut.

Ve har hat sex kanske 10 ganger de siste 12 år,Hun har aldrig liket at ha rent i sitt hus,hun har aldrig liket at gjøre noe med barna,hun liker ikke naturen,hun liker ikke at go på ferje med barna,hun liker bara Thailand.Hun har ikke sakkad Norsk eller prøft at læra Norsk i 9 år ve har vert i Norge,hun er på Facebook eller noe anet sted.Hun har ikke hat integt i dise 9 årene og det har vert vanskilig for henne at ikke kunne sennde pennger til mør i Thailand.Jeg forstor litt,men det er for mye,Hun snakker om 2 endelser det jeg er full og har dittet henne.Og hun siger at jeg kan ikke remeber det?Jeg har aldrig vert voldlig mot mine barn eller kone.Jeg har bankad lit på min sons låre,nør han har gjørt noe slemt,men det har jeg lært av,at ad tøfe op sin son skjer ikke son i NORGE.

Looker
30.12.18 20:49

Jeg hoper du har en drit jul,jeg hoper at du og dinne har en onskap i tenke.

Looker
30.12.18 21:12

19.09.18 er barna burte,jeg får besæksforbut mot mine barn og kone til 28.10.18,og jeg siger nei takk,og går i retten og dem sier at jeg kan møte barna frå 01.12.18.Jeg går på rehaplaterin og kommer jem 05.12.18 og har ett møte med barnevern den 06.12.18 og dem skule orna med møte.18.12.18 får jeg møte mine barn i 2 timer på et lekke plass frå komuneen med tilsin av 2 onde menesker som vil finne ut om pabba drikker for mye.jeg vikk møte 19.12.18 med barnevern,og allt var bra men,va min son snakkede om var ikke hørt,han sagde han vil til baka til pabba.Men va dem har list til at høre er at pabba har alkolproplem.Det skal dem aldrig høre frå meg.Jeg har ikke vert med alkohol rund mine barn,det er min versjon,men jeg kunne ønske at noen der ute kunne hjelpa meg.

goggen48
goggen48Innlegg: 484
30.12.18 21:18
Looker: Jeg hoper du har en drit jul,jeg hoper at du og dinne har en onskap i tenke.

oppfører du deg slik mot din exkone også, er det ikke rart du ikke får se ungene dine.

Skjerp deg, gå til en advokat.

Fjøsbonden
30.12.18 21:50
goggen48: oppfører du deg slik mot din exkone også, er det ikke rart du ikke får se ungene dine.

Denne tråden bør av naturlige årsaker låses.

ObjektivtSett
ObjektivtSettInnlegg: 2120
30.12.18 23:28

Hvorfor? Her har vi en kar som har blitt frarøvet barna sine, og søker råd her på VGD. Ingenting galt med det.

malacay3
malacay3Innlegg: 18961
30.12.18 23:36
ObjektivtSett: Hvorfor? Her har vi en kar som har blitt frarøvet barna sine, og søker råd her på VGD. Ingenting galt med det.

Fordi han legger ut en svært personlig historie hvor motparten overhodet ikke har anledning til å komme til orde. 

Malacay

Gorback
GorbackInnlegg: 3150
30.12.18 23:44

Det lukter TROLL her inne!!!

- Der var utgangsdøra ja, - takk og lov - Adieu og godt nyttår... 

ObjektivtSett
ObjektivtSettInnlegg: 2120
31.12.18 00:05

Malacay: "Fordi han legger ut en svært personlig historie hvor motparten overhodet ikke har anledning til å komme til orde."

Han nevner ingen navn, så dette er helt greit i mine øyne.

Fjøsbonden
31.12.18 01:06
malacay3: Fordi han legger ut en svært personlig historie hvor motparten overhodet ikke har anledning til å komme til orde.

For en gang skyld er vi særdeles enige.

Jeg har ikke tenkt å la det bli en vane.

Det ville jo fort kunne bli kjedelig.

Fjøsbonden
31.12.18 01:09
ObjektivtSett: Han nevner ingen navn, så dette er helt greit i mine øyne.

Spørsmålet er jo om dette helt private, er et tema for debatt her på VGD ?

Noen vil kanskje allerede kjenne igjen sakskomplekset, ut i fra det som allerede er sagt. Og hva mer av detaljer som kan komme, er jo helt uvisst. Hva som allerede er skrevet, tatt i betraktning.

Jeg fastholder - denne tråden bør av hensyn til begge parter, slettes.

malacay3
31.12.18 01:29

Hele denne tråden er jo komplett galskap. Den kan ikke være seriøs.

Malacay 

Fjøsbonden
31.12.18 01:34
malacay3: Hele denne tråden er jo komplett galskap. Den kan ikke være seriøs.
Malacay

Jeg støtter karakteristikken din av denne tråden, men frykter at den fra TS sin side er ment å være seriøs. Hvilket i så fall er noe av selve problemet.

Kanskje gjør vi alle vondt verre, ved å poste svar på denne tråden ?

(Innlegget ble redigert 31.12.18 01:35)

malacay3
31.12.18 01:36

Ser den, så jeg dropper det heretter.

Malacay

Fjøsbonden
31.12.18 17:49
malacay3: Ser den, så jeg dropper det heretter.

Metoo.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg

Andre tjenester