Hei
Min yngste sønn har bod hos far 1 år. Jeg har planlagt hans konfirmasjon og tema osv. Bla samlet på gamle fotball sko opp igjennom. Og far har vert enig eller har aldri brydd seg. Nå får jeg null info, og ønsker ikke at jeg gjennomføre planen min da han ikke trenger effekter ifølge far. Jeg hadde plan om Liverpool tema, og gledet meg til han endelig skulle komme inn i selskapslokaler. Men nå har tydelig vis far full kontroll på alt. Jeg ønsker ikke hans samboer skal være tilstede og heller ikke at hun skal lage selskap. Dette på grunn av måten de to gjorde ting, lenge før vi ble skilt. Jeg mener at konfirmant er man en gang og da skal en gjøres stas på ikke vare vanlig selskap. Han holder alt skult for meg. Null sammarbeid fra hans side. Han har nå klart å true gutten til å konfirmere seg i kirken, pga farmor til gutten og hans far ikke ville gi gave ved humanist konfirmasjon. Så jeg lurer på har han rett å holde meg totalt utenfor eller er det vi to som foreldre som skal gjøre dette i sammen for gutten?