Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Aforisme

NYTT TEMA
Script
ScriptInnlegg: 3931
12.04.17 23:06

Verst i fylla er den som er mest sjenert og skambefengt ellers.

Script
24.07.17 07:24

Å redusere bevisstheten til hjerne, er som å redusere studiet av humor til studiet av latter.

Script
20.12.17 17:15

Det stunder mot jul, men står valget mellom Jesus og vitenskapen, velger jeg vitenskapen.

Script
26.08.19 20:59

Det verste med Solskjær er at han ikke verdsetter Pogba like høyt som motstanderens managere. Å se Pogba ofte innvolvert i hodedueller foran backrekka er misbruk av hans begavelse. Det er blitt slik med Manchester: Om det går godt, så får den defensive manageren (nå Solskjær, hyllesten), går det galt, så er det spillernes feil. særlig Pogba, som Solskjær bruker feil: Hodedueller foran backrekka?  De andre managerne skjønner at for å nøytralisere Pogba, må du engasjere ham defensivt.

Folk må slutte å klage på spillerne, det er trenerne som er udugelige: På hjemmebane mot et svakt lag som Chrystal Palace stilte Solskjær med bare fire spillere med offensivt utgangspunkt. Han har sin bakgrunn i norsk kaosfotball, og henter sin dårlige kunnskap defra.

Også de norske TVkanalene er befolket med et erkekonservativt fotballsyn fra sin egen glanstid som aktive; -  slå ut på vingen, og vingen slå tilbake til et befolket sentrum, var et 60-talls slagord, nå er tingene mye mer innviklet, fremfor alt med den angrepsvillige kunstforballens fremvekst med Ronaldinho og Bebeto, hvor fx en kantspiller ikke blir overlatt til seg selv for å slå inn innlegg, men får støtte fra en indreløper på innsiden slik at kantspilleren har valgmuligheter. 

(Innlegget ble redigert 26.08.19 21:03)

KapteinMark
KapteinMarkInnlegg: 4280
01.09.19 06:52
Script: Det stunder mot jul, men står valget mellom Jesus og vitenskapen, velger jeg vitenskapen.

Si meg, har du ikke tenkt å få ribbe og julepresanger?

Jeg dropper lett vitenskapen hvis det lønner seg.

Script
20.10.19 21:25

Dårligst resultat får man når en dum gjør en grundig jobb, jf alle de tåpelige konsulentene.

Script
20.10.19 21:54

Hvordan er det med Steinar Holden privat? Har han en elskerinne?

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg