Våre regler
Hvis du leser innlegg på VGD du mener er i strid med våre regler (les reglene her) kan du trykke på dette symbolet over det aktuelle innlegget. VG Nett vil vurdere om innlegget skal fjernes.

Dimme eller ikke?

NYTT TEMA
thea10n
thea10nInnlegg: 6
05.11.19 23:32

Er for tiden i førstegangstjeneste, og har vært det i snart 4 måneder. Har veldig lyst til å fullføre et år i grønt både pga at det er et mål for meg og pga. studiepoengene... Har dessverre fått en stilling jeg ikke søkte på som ikke er verdens kjekkeste.. Men det som er hovedproblemet er at jeg ikke trives på leir. Kommer ikke overens med verken de på rommet, kaserna, eller de andre jeg jobber med. Det gjør dagene her ekstra tunge. Har tatt opp det med å bytte stilling flere ganger uten å få noe tilbakemelding ettersom man må følge opp absolutt alt her i Forsvaret (Ting Tar Tid). Snakket med en prest idag som skulle følge opp saken og oppdatere meg imorgen. Men hvis jeg ikke får byttet stilling, kommer såklart tanken om å dimmitere.. Har som sagt egentlig ikke lyst til det, men kjenner at det blir veldig tungt å gå gjennom flere måneder slik som jeg har det nå. De ukene jeg har vært her har vært ekstremt tunge, ensomme og triste.. Jeg vet dette er et valg jeg må ta selv, men sitter så fast på hva jeg skal gjøre, så kanskje noen kunne kommet med noen innspill som kan gjøre det enklere å velge. Har snakket med foreldrene mine hjemme om at jeg ikke trives og kanskje dimmiterer, og virket ikke som de var så positive til det, og heller ville jeg skulle bli, noe som gjør det enda kjipere...

Nødutgang
NødutgangInnlegg: 18356
16.11.19 02:56

Jeg tror du vil angre dersom du trekker deg ut nå. Jeg tenker at du bør se etter andre muligheter i leiren samtidig som du finner noe som kan motivere deg videre.

Klikk for å gå tilbake til toppen

Siste innlegg